« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶
یکی از اقوام نزدیک رئیس جمهور که مسئولیت مهم دانشگاهی نیز بر عهده داشت، با حکم جدید وزیر بهداشت کنار گذاشته شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از تسنیم، سید حسن هاشمی پس از گرفتن رای اعتماد از مجلس، رویه همیشگی بازدید از استانهای مختلف کشور را کلید زد و در اقدامی که بسیاری نیز از او انتظار داشتند دست به اصلاحاتی در جابه جایی معاونان و مدیران ارشد حوزه سلامت زد.

هاشمی که قبل از روی کار آمدن دولت دوازدهم، حضور مجدد خود را در کابینه جدید مشروط به شروطی کرده بود، در نهایت با گرفتن تضمین‌هایی موافقت خود برای ادامه کار اعلام کرد.

کما اینکه؛ کسانی که با وزیر بهداشت دولت یازدهم از نظر مدیریتی آشنا هستند، اطلاع دارند که بیشترین دغدغه و خواسته‌های هاشمی بر محور "سروسامان گرفتن تجمیع 28 صندوق بیمه ای، اصلاح بودجه پایدار سلامت و محتاج نبودن به پول نفت و اخذ مالیات از کالاهای آسیب رسان سلامت از جمله سیگار" و مواردی از این دست بوده است.

ولی یکی از مهمترین دغدغه‌های هاشمی که کمتر نیز بر زبان جاری می‌کرد، داشتن اختیارات کامل در جا‌به جایی معاونان و مدیران ارشد وزارت بهداشت بود که براساس شواهد در شروع کار دولت دوازدهم این اختیارات بیشتر شده است، بطوریکه در هفته نخست فعالیت وزارت بهداشت دولت دوازدهم، انتصاب‌های جدید بسیاری در وزارتخانه «حیات و ممات» رخ داده است.

براین اساس یکی از افرادی که رابطه نسبی و سببی با رئیس جمهور داشت، علی‌اصغر پیوندی - رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بود که با حکم سید حسن هاشمی کنار گذاشته شد و به جای این فرد دکتر محمد آقاجانی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منصوب شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: