« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
بهبهان
با افتتاح آزمایشگاه تحقیقاتی هیدرولیک علاوه بر بی نیاز کردن دانشگاه های منطقه جهت مدلسازی باعث:افزایش خدمات به محققان ، کاربردی شدن طرح های پژوهشی و تحقیقاتی،ارائه خدمات و افزایش بهره وری در زمینه تامین نیازها،خدمات پژوهشی و دستگاهی در سطح تخصصی در دانشگاه و سایر دانشگاه های همجوار و ..... خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ صبح امروز و در پنجمین روز از هفته دولت آزمایشگاه تحقیقاتی هیدرولیک دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با اعتبارسه میلیارد ریال با حضور فرماندار،امام جمعه موقت شهرستان،ریاست دانشگاه، دكتر حيدري مديريت دفتر پژوهشهاي كاربردي سازمان آب و برق خوزستان و جمعی از مسئولین شهری و ادارات بهبهان افتتاح شد.

این آزمایشگاه با استفاده از کمک های مالی و حمایت های سازمان آب و برق خوزستان و مهندس شمسائی به سرانجام رسیده است

عملیات اجرایی این آزمایشگاه به منظور ایجاد زیرساخت پژوهش در مسائل مدل سازی حرکت آب، سازه های هیدرولیکی، مهندسی رودخانه و احیاء شرایط زیست محیطی رودخانه ها و محیط های آبی احداث شده است. فلوم قوسی شکل دارای قوس 90 درجه و  180 درجه به صورت توام که امکان  مدل سازی کلیه  جریان های رودخانه ای در قوس ها و آبگیرها را فراهم کرده و همچنین امکان شبیه سازی جریان های غیر دائمی جهت بررسی جریان های سیلابی را دارد در نهایت امکان مدل سازی جریان های رودخانه ای ،انواع سرریزها و مستهلک کننده های انرژی و مدل سازی جریان های رسوبی را دارد.

با افتتاح آزمایشگاه تحقیقاتی هیدرولیک علاوه بر بی نیاز کردن دانشگاه های منطقه  جهت مدلسازی باعث:افزایش خدمات به محققان،کاربردی شدن طرح های پژوهشی و تحقیقاتی،ارائه خدمات و افزایش بهره وری در زمینه تامین نیازها،خدمات پژوهشی و دستگاهی در سطح تخصصی در دانشگاه و سایر دانشگاه های همجوار،انجام خدمات در راستای اجرای پایان نامه ها و رساله های دانشجویان و طرح های تحقیقاتی و همچنین ارائه خدمات برون دانشگاهی می باشد.

شایان ذکر است در کنار افتتاح این آزمایشگاه، مظفری فرماندار بهبهان بازدیدی از آزمایشگاه های مرکز جوار دانشگاهی به عمل آورد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: