« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
معاون اقتصادی استانداری خبر داد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد، نسبت به برنامه ریزی برای تامین میوه شب عید از هم اکنون که سر درختی های استان بارورند، تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛  معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد، نسبت به برنامه ریزی برای تامین میوه شب عید از هم اکنون که سر درختی های استان بارورند، تاکید کرد.

مجید محنائی در ستاد ساماندهی بازار استان، افزود: براساس برآورد صورت گرفته 900 تن میوه شامل 650 تن پرتقال و 250 تن سیب درختی باید برای ایام تعطیلات نوروز 97 استان تامین شود.

وی با اشاره به اینکه، استان ظرفیت تولید بیشتر از این میزان میوه را دارد، تاکید کرد: چنانچه به لحاظ کیفیت و قیمت مناسب باشد از تولیدات استان خریداری و ذخیره سازی انجام شود.

محنائی به تامین منابع مالی خرید این میزان میوه و نگهداری و توزیع آن به همکاری شرکت تعاونی، جهاد کشاورزی و بانک ها تاکید کرد و اظهار داشت: امسال برای تامین میوه عید استان نباید مشکلی باشد.

معاون امور اقتصادی به ساماندهی گوشت قرمز و یا گوسفندی در استان تاکید کرد و گفت: نظارت ها بر کشتارها وبه لحاظ کیفیت و قیمت مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

محنائی گفت: در این نشست مصوب شد که تفکیک لاشه های گوسفندی صورت گیرد و لیبل گذاری شوند و نظارت بیشتری بر کیفیت، قیمت و کنترل خروج دام زنده از استان وجلوگیری قاچاق آن صورت پذیرد.

معاون اقتصادی استاندار به مسئله طرح تجمیع و یکپارچه سازی آورده ها و تولیدات کشاورزی با ایجاد پایانه های تجمیع فرآوری های کشاورزی تحت یک مدیریت واحد در استان خبر داد.

محنائی افزود: این طرح مصوب هیات دولت است و در همه شهرستان های استان به مرور انجام خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: