« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفهاي روزنامهنگاري پايبند ميداند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.
هرچه بيشتر مراجعه ميشود كمتر رسيدگي صورت مي گيرد .مخابرات شركتهاي متولي خصوصي را به خاطر فروش بيش از حد استاندارد خط مي داند و اين شركت ها ضعف تجهيزات و خدمات دهي مخابرات را ،كه هر دو خصوصي هستند .اگر اين خصوصي سازي است وانصاف در آن رعايت نمي شود نمي خواهيم .
مردم لنده را به ستوه آوردند و رسيدگي نمي كنند .نمي دانم بازرسي و رسيدگي به شكايات چه مي كنند.چرا همه اش شعار مردم سالاري و ارباب رجوع ولي نعمت ما هستند را در تريبونها فرياد مي كنيد ولي دغدغه مردم را پي گير نيستيد؟
اينترنت لنده سرعتش را بايد با عصر ارتباط دوران هخامنشيان و ساسانيان برابر دانست كه با چاپار پيام مي بردند و مي آوردند .باز صد رحمت به آن چاپاراتي كه حداكثر تلاشش رضايتمندي مردم بود .لطفا ندايمان را لبيك گوييد يا هرچيزي را كه اينترنتي كرديد به حالت قبلي برگردانيد .
*چاپار:خانه اداره پست آن زمان بود که نامه ها را افرادی با اسب به مقصد می رساندند و هر ایستگاه فرد دیگری حرکت می کرد.