« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
به بهانه 12 شهریورماه
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده در پیامی 12 شهریورماه روز بهورز را به تمامی بهورزان تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده، مهندس امرالله خانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده طی پیامی 12 شهریورماه روز بهورز را به تمامی بهورزان تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

 شهریورماه، روز بهورز را به تمامی بهورزان که در عرصه پیشگیری و بهداشت به ارایه خدمت به مردم روستاها می پردازند تبریک و تهنیت عرض می کنم.

شما بهورزان، سربازان گمنام و پیشقراولان نظام سلامت هستید که در خط مقدم بهداشت و سلامت، خالصانه و شبانه روزی به ارایه خدمت به جامعه خود می پردازید و تلاش و زحمات خالصانه و بی شائبه شما عزیزان در سالهای گذشته افتخارات بزرگی را برای میهن اسلامی رقم زده است و ما همواره قدردان تلاشهای شما عزیزان هستیم.

بی تردید افزایش شاخص‌های بهداشتی، کاهش مرگ و میر کودکان و زنان باردار، ریشه کنی بیماریهایی نظیر فلج اطفال و ... در کشور، مرهون تلاشهای مجدانه بهورزانی است که بدون هیچ چشم داشتی در راستای ارتقای سلامت جامعه، گام برداشته و نظام سلامت را یاری می‌کنند. 

امروزه افرایش بیماریهای غیرواگیر به دلیل سبک زندگی و تغذیه ناسالم زنگ خطری برای جامعه به شمار می رود ولی سابقه شما در کنترل بیماریهای واگیر و سلامت مادران و کودکان نشان داده که همچنان می توانید به عنوان خط مقدم سلامت جامعه در کنترل و پیشگیری این بیماریها نقش اصلی را ایفا کنید.
 
در پایان ضمن تبریک مجدد این روز برای جامعه بهورزی کشور که در اقصی نقاط میهن اسلامی به ارایه خدمات مشغول هستند آرزوی توفیق روزافزون دارم و امیدوارم با همکاری شما عزیزان شاهد ارتقای شاخصهای بهداشتی در کشور باشیم.

امرالله خانی
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده

انتهای پیام/ف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: