« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
ورزشی
حسن طباطبایی در مورد رایگان شدن دیدار ایران و سوریه اظهار کرد:تاکنون هیچ منبع رسمی به ما اعلام نکرده که دیدار ایران و سوریه به صورت رایگان برگزار می شود.ضمن اینکه مخالف چنین موضوعی هستم چرا امکان دارد اتفاق های تلخ دیدار ایران و چین تکرار شود.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از افکارنیوز، حسن طباطبایی در مورد رایگان شدن دیدار ایران و سوریه اظهار کرد:تاکنون هیچ منبع رسمی به ما اعلام نکرده که دیدار ایران و سوریه به صورت رایگان برگزار  می شود.ضمن اینکه مخالف چنین موضوعی هستم چرا امکان دارد اتفاق های تلخ دیدار ایران و چین تکرار شود.

او ادامه داد: به فدراسیون فوتبال و شورای تامین استان اعلام کردیم با رایگان شدن بازی در طبقه های اول و دوم ورزشگاه آزادی مخالف هستیم چرا که نمی توانیم در چنین وضعیتی جمعیت را کنترل کنیم. در این وضعیت ترافیک زیادی در مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی ایجاد می شود. از طرفی نیروهای امنیتی و ماموران انتظامی هم نمی توانند هواداران را کنترل کنند.

طباطبایی افزود: رایگان اعلام شدن دیدار ایران و چین سبب شد تا تماشاگران روی دیوار و حتی دکل های برق ورزشگاه آزادی بنشینند که این امر منجر به اخلال در سیستم برق ورزشگاه شد. بنابراین برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقی باید در بازی ایران وسوریه بلیت فروشی انجام شود تا هواداران براساس آن به ورزشگاه بیایند. در کل امنیت و سلامت تماشاگران برای ما مهم است و به همین دلیل مخالف رایگان شدن بازی هستیم و اگر چنین اتفاقی رخ دهد، امنیت تماشاگران دست ما نیست.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران در پایان خاطرنشان کرد: باید برای ما مشخص شود که چه تعدادی از هواداران برای تماشای دیدار ایران وسوریه به ورزشگاه می آیند تا برهمان اساس برای حفظ امنیت هواداران تلاش کنیم در غیر این صورت نمی توانیم در ورزشگاه آزادی نظم و انضباط ایجاد کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: