« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
یاسوج
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان کهگیلویه و بویراحمد از نصب 17 دوربین ثبت تخلفات در جاده های این استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛علی خوان‌پای در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان اظهار داشت: تخلفات جاده‌ای از جمله سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و سایر تخلفات رانندگی توسط این دوربین‌ها ثبت و ضبط و فیش جریمه به همراه عکس به منزل مالک خودرو مربوطه ارسال می‌شود.

وی عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پروژه‌های مختلفی در شهرستان‌های استان در زمینه لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی با اعتباری افزون بر 68 میلیارد ریال تعریف و اجرایی شد.

خوان‌پایه از نصب 3 دستگاه پل عابر پیاده در محور یاسوج-بابامیدان با اعتباری افزون‌بر 8 میلیارد ریال خبر داد و افزود: اجرای نیوجرسی به طول 5 هزار و 300 کیلومتر در محور یاسوج-بابامیدان با اعتباری بیش از 16 میلیارد ریال انجام شد.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طی سه سال 93، 94 و 95 شاهد 6.2 درصدی تلفات جاده‌ای هستیم، گفت:  این استان دارای 5 هزار و 893 کیلومتر جاده اعم از روستایی، چهارخطه، راه اصلی و راه فرعی است.

خوان‌پایه با تاکید بر اینکه وجود کوه‌های بلند، این استان را از داشتن جاده‌های خوب به دلیل سخت‌گذر بودن با مشکل مواجه است، ادامه داد: وجود گردنه‌ها با ارتفاع زیاد در طول محورهای منتهی به مرکز استان و سایر شهرستان‌های همجوار حمل و نقل زمینی را نیز با مشکل روبه‌رو کرده است.

وی عنوان کرد: پل دوم ورودی باشت به طول 160 متر با اعتبار پیش بینی شده 45 میلیارد ریال کلنگ زنی که به طور حتم در صورت تامین اعتبار در کمترین زمان ممکن افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: