« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸
آوای رودکوف گزارش می دهد:
شیرو رحمت الهی این پرستوی پرشکسته و قهرمان دیروز، امروز را در کنج خانه و با درد و رنج ناشی از بیماری و نگاه معصومانه و مظلومانه فرزند خردسالش می گذراند.
پایگاه خبری آوای رودکوف-فتاح بدری:جانبازان با تاسی از بزرگ جانباز دشت كربلا ابوالفضل العباس با گام هایی استوار و دلی مالامال از عشق به خدا و صبر و مردانگی به فرمان امام خود لبیك گفتند.


شیرو رحمت الهی 49 ساله از جانبازان 45 درصد دفاع مقدس بر اثر جراحات ناشی از تیر و ترکش در کنج خانه روزگار سپری می کند.

شیرو رحمت الهی 28 سال قبل در منطقه عملیاتی بدر بر اثر اصابت ترکش مصدوم و هنوز هم این ترکش ها در بدن او مانده اند تا خاطرات جنگ را همیشه به همراه داشته باشد..

اما متأسفانه از 6 ماه گذشته به دلیل مشکلات حنجره و گلو تحت درمان ،جراحی و شیمی درمانی قرار گرفت.

شیرو رحمت الهی این پرستوی پرشکسته و قهرمان دیروز، امروز را در کنج خانه و با درد و رنج ناشی از بیماری و نگاه معصومانه و مظلومانه فرزند خردسالش می گذراند.

او نمی تواند حرف بزند اما شک ندارم در دل فریاد می زند:رفیقانم دعا کردند و رفتند....... مرا زخمی رها کردند و رفتند.........رها کردند در زندان بمانم........دعا کردند سرگردان بمانم

آری او 24 ماه از عمرش را در جبهه های جنگ در لبیک به ندای امام و در دفاع از میهن و ناموس خود سپری کرد و 28 سال درد و رنج جانبازی را به جان خرید تا ما در امنیت باشیم /ما سربلند از جنگ نابرابری باشیم که 8 سال برما تحمیل شد /ما قدرت اسلام و ایمان و فرماندهی امام عصر(عج) را به تمامی جهانیان اثبات کنیم و....

اما امروز دیدم فرزند بزرگتر این جانباز جنگ تحمیلی،جوانی که این روزها یار و همنشین بابای خود شده از اینکه مسولین آنها را تنها گذاشتند گلایه می کرد او می گفت: از این می ترسم که با دیگران هم چنین کنند زیرا مسولین بنیاد شهید و امور ایثارگران هیچگاه سراغی از پدرم را نگرفته اند و فقط یک بار آنهم گذرا و تصادفی در بیمارستان ، وی افزود البته  مسولین شهرستان لنده هم  به عیادت این جانباز دفاع مقدس نیامدن جز یکی دو نفر از آنها که نسبت فامیلی داشتند،در این فاصله یاد کلام گهر بار امام (ره)افتادم که فرمودند «نگذارید پیش کسوتان خون و شهادت در پیچ و خم زندگی بدست فراموشی سپرده شوند»

راستی مسولین ما چگونه می توانند در اطاعت از مولا و مقتدایشان فریاد لبیک یا روح الله بدهند؟!!!

و کلام اخر اینکه، برای سلامتی این رزمنده غیور دعا کنید...
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
مهدی گلالی تراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
0
1
سلام. انصافا درودبر شما ... رسالت یک رسانه همینه. معرفی قهرمانانی همچون جناب رحمت الهی. ان شالله هر چه زودتر شفا بیابند.برای شفای قهرمان صلوات
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
0
2
واقعا این مطلب را خواندم و گریه کرد
اولا از حاج بدری با این گزارش زیبایش تشکر می کنم و ثانیا از بی تفاوتی مسولان نگران شدم وقتی می شنویم هنوز بازماندگان جنگ جهانی دوم مورد ملاطفت قرار می گیرند ما چرا زود رزمندگانمان را رها کردیم
فاضلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
0
1
بهترین جواب را حاجی خودش داد:راستی مسولین ما چگونه می توانند در اطاعت از مولا و مقتدایشان فریاد لبیک یا روح الله بدهند؟!!!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: