« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰
تمام هجمه‌ای که بر علیه بنده به خاطر آن جمله شوخی مانند صورت گرفت و جنجال‌هایی که موج‌سواران به راه انداختند تا از احساسات پاک برادران و خواهران لر زبان استفاده کنند همه بر علیه مواضع اصلی من بود که نسبت به فتنه‌گران حامیان آنها و رانت‌خواران گرفتم

آوای دنا/سیدعلی محمد بزرگواری در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: برابر اصل 84 قانون اساسی هر نماینده‌ای در برابر تمام ملت مسوولیت دارد و می‌تواند درباره همه مسائل داخلی و خارجی اظهارنظر کند.

وی گفت:‌ همچنین براساس اصل 86 نماینده، در مقابل ایفای وظایف نمایندگی خود و اظهارنظر آزادی کامل دارد، برمبنای ماده 77 آیین‌نامه داخلی مجلس نماینده نباید از حقوق اجتماعی محروم شود و براساس ماده 79 هر نماینده‌ای اجازه نطق و دفاع از خود را دارد، اصل 67 هم می‌گوید نماینده برای حفظ حقوق مردم و پایبندی به آن سوگند یاد کرده است.

وی ادامه داد: بنده هم براساس وظایف نمایندگی خود به نمایندگی از مردم در مخالفت با صلاحیت کلی وزرای پیشنهادی دولت یازدهم سخن گفتم و همانطور که در نطق مذکور اعلام نموده بودم به 70 درصد کابینه آقای روحانی رای مثبت دادم، اما ملت شریف ایران بدانند تمام هجمه‌ای که بر علیه بنده به خاطر آن جمله شوخی مانند صورت گرفت و جنجال‌هایی که موج‌سواران به راه انداختند تا از احساسات پاک برادران و خواهران لر زبان استفاده کنند همه بر علیه مواضع اصلی من بود که نسبت به فتنه‌گران حامیان آنها و رانت‌خواران گرفتم.

بزرگواری تصریح کرد: آنها با تبلیغات منفی در داخل و خارج سخنان اصلی‌ام را به حاشیه راندند اما ما که خود لر زبان هستیم هرگز کوچکترین توهینی به این قوم را برنمی‌تابیم چون نماد لر، نشان ماد است که در کنار نشان فارس حکایت از این دارد که لرها هرگز استقلال‌طلب و تجزیه‌طلب نیستند، چون خود را ذاتا متعلق به ایران و ایران را ذاتا متعلق به خود می‌دانند.

نماینده کهکیلویه تاکید کرد: ما نمایندگان متعلق به همه ملت ایران هستیم که در کنار قانونگذاری و نظارت باید از حقوق همه اقوام و مذاهب ایران دفاع کنیم، بنابراین باید به من حق دهید در دولتی که شعار اصلی آن اعتدال است از سهم جوانان که بهترین سرمایه ملت هستند سوال کنم، باید حق دهید وقتی از همه استان‌های کشور وزرایی انتخاب سوال کنم چرا از زاگرس‌نشینان و لر زبانان یک وزیر در کابینه اعتدال وجود ندارد.

وی ادامه داد: برابر سوگندی که خوردم آیا حق ندارم از تریبون مجلس که سنگر دفاع از ملت است بگویم در دولت سازندگی دو سد ماهرود و کوثر بر رودخانه‌های جنوبی استان احداث شد که بخشی از استان خوزستان را سرسبز و آباد کرد اما نزدیکترین راه ارتباطی به کهکیلویه و بهمئی را قطع کرد و پس از پنج سال دوندگی هیچکس پاسخگو نیست؟ 30 هزار متر مربع زمین مستعد کشاورزی عاطل و باطل مانده و به خاطر نبود آب نمی‌تواند از آنها استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، بزرگواری بخش دیگری از نطق خود را به حمله آمریکا به سوریه اختصاص داد و گفت: ما با هر سابقه‌ای که باشیم اگر به حکم امام و رهبری و حتی امام زمان و پیامبر منصوب باشیم تا زمانی ارزش داریم که با آهنگ ولایت حرکت کنیم، سلفی‌ها و وهابی‌ها خود را از ما موحدتر می‌دانند ولی چون از خط اسلام ناب محمدی و ولایت خارج شده‌اند و دست به مسلمان‌کشی و جنایات شنیع می‌زنند از کفار بدترند پس ما هرکسی که باشیم با هر سابقه‌ای تا زمانی ارزش داریم که تا خط ولایت حرکت کنیم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: اگر ولی فقیه نه در سوریه بلکه در همه جای دنیا آماده‌ایم دلق نمایندگی را دور بیاندازیم و با لباس خاکی بسیجی عرصه را بر دشمنان اسلام و مسلمین تنگ کنیم.

وی این پرسش را مطرح کرد که چرا برخی مسوولین به گونه‌ای صحبت می‌کنند که آمریکا را خوش آید و به گونه‌ای حرف می‌زنند که برخلاف نص صریح استراتژی رهبری است، آیا این حرف‌ها باری به هر جهت است یا حساب شده و تقسیم کاری شده که کشور را به سوی تسلیم و منش‌های فتحعلی‌شاهی بکشاند اگر در چنین اندیشه‌ای هستند بدانند ما هنوز زنده‌ایم، حزب‌الله، بسیج و خانواده شهدا زنده‌اند و هرگز در مقابل دشمن به دریوزگی نخواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: