« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
اجتماعی
سیدحمدالله خواهش نیک با ۱۶ سال سابقه مسئولیت روابط عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با عرصه روابط عمومی خداحافظی کرد.
 به گزارش آوای رودکوف، مرکزکهگیلویه و بویراحمد،سید حمدالله خواهش نیک که در عرصه خبر و خداحافظی با سابقه ترین روابط عمومی استانهمچنین روابط عمومی ها در استان فعالیت کرد رسما فعالیت در روابط عمومی را کنار گذاشت.
فعالیت های گسترده در عرصه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش، تولید گزارش های اثرگذار  خبری در عرصه رادیو ، تلویزیون و دیگر رسانه ها مجازی از اقدامات موثر این مرد کهنه کار عرصه خبر است.
وی در سال1380مسئولیت روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان را برعهده گرفت و در دوران 6مدیرکل، این مسئولیت را برعهده داشت.
خواهش نیک که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی است شهریورماه امسال به عنوان معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان منصوب شد وتاکنون سرپرستی روابط عمومی آموزش وپرورش استان را نیز برعهده داشت.
 آقای حمید محمدی زاده با سابقه خدمت 28سال ومدرک کارشناسی ارشد ادبیات فارسی که مدیریت مدارس بویراحمد ومعاون سازمان دانش آموزی را در سابقه خدمت خود دارد جایگزین خواهش نیک در روابط عمومی شد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: