« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۱
رئيس پليس فتا استان کهگيلويه و بويراحمد گفت: از هرگونه تماس تلفني با شماره تلفن‌هاي ناشناسي که با تماس‌هاي تک‌زنگي شما را ترغيب به تماس با آن‌ها مي‌کنند، خودداري کنيد  

 

پرتال خبری آوای دنا/

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا سرهنگ سيد عبدالمطلب مرتضويان رییس پلیس فتا کهگيلويه و بويراحمد ضمن تشریح این خبر اظهار داشت: لازم است هشدارهاي پليسي در ارتباط با دريافت پيامک‌هاي تبليغاتي با عنوان اينکه برنده جايزه شده‌ايد به مردم داده شود.

وي با اشاره به بروز کلاهبرداري‌هاي متعدد از طريق ارسال پيامک، تصريح کرد: کلاهبرداران به بهانه سفارش خريد براي ادارات و سازمان‌ها و يا ساير مراکز تجاري اقدام به فريب شهروندان مي‌کنند.

سرهنگ مرتضويان خاطرنشان کرد: از مردم درخواست مي‌کنيم از قبول درخواست تلفني و يا حضوري افراد ناشناس در خصوص هر گونه عمليات بانکي حسابشان از جمله انتقال وجه، کارت به کارت و ارائه رمز اول و دوم کارت عابر بانک و غيره اکيدا خودداري کنند.

رئيس پليس فتا استان کهگيلويه و بويراحمد افزود: شهروندان با دريافت پيامک‌هاي تبليغاتي و فريب‌دهنده که شما " برنده جايزه شده‌ايد" به باجه‌هاي عابر بانک مراجعه نکنند. وي به ساير کلاهبرداري‌هاي افراد سودجو اشاره کرد و گفت: تماس از طريق تلفن‌هاي ناشناس و اعتباري به صورت تک‌زنگ و استفاده از نرم‌افزارهاي خاص و سيستم‌هاي رايانه‌اي از جمله اين کلاهبرداري‌ها است.

مرتضويان ادامه داد: پس از تماس شما با آن شماره، سيستم به طور خودکار شما را به سيستم پرداخت نقدي متصل مي‌کند و هزينه تعيين شده به حساب تلفن همراه شما منظور و يا از اعتبار پولي شما کسر مي‌شود.

وي تاکيد کرد: از هرگونه تماس تلفني با شماره تلفن‌هاي ناشناسي که با تماس‌هاي تک‌زنگي شما را ترغيب به تماس با آن‌ها مي‌کنند، خودداري کنيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: