« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸
نماینده کهگیلویه بزرگ در یادواره شهدای دانشجوی کهگیلویه عنوان کرد :
عدل هاشمی پور گفت:مملکت ما فقیر نیست و اینکه هر لحظه بگوییم با کمبود اعتبار مواجه هستیم کاری غلط است، ما ضعف مدیریتی داریم .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛عدل هاشمی‌پور در این یادواره اظهار داشت: این یادواره آن‌قدر برای من مهم بود که از جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گذشتم وبا توجه به استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حوزه انتخابیه‌ام از بابت عدم همراهی وی  عذرخواهی می‌کنم.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : دشمن در جنگ هشت ساله برخلاف آیین الهی از سلاح‌های شیمیایی و مخرب استفاده نمود و اسیران عزیز ما را در زندان‌های مخوف مورد آزار و اذیت قرار داد.

سردار هاشمی افزود :  40 سال است ترفندهای دشمنان اسلام را تجربه می‌کنیم،خوشبختانه حیله های آنان کارساز نبوده و نیست چون اتصال این انقلاب به خداست.

هاشمی‌پور عنوان کرد: اگر می‌خواهیم به شهدا به صورت عملی و نه در شعار خدمت کنیم باید زمان‌شناس باشیم و کسی که زمان را می‌شناسد سزاوار است از تحولات و دگرگونی‌ها ایمن نباشد.

یادگار دوران دفاع مقدس خطاب به جوانان گفت : پیران امروز ما  همان جوانان رشید دیروز هستند که زیر نخل‌های آبادان، شلمچه، مجنون و فاو جانانه از اسلام دفاع می‌کردند و متاسفانه این عزیزان امروز مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند و چون با خدا معامله کردند با این همه سختی می‌سوزند و می‌سازند.

نماینده شهرستان‌های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی، در ادامه مشکلات خانواده شهدا را یادآور شد و با بیان اینکه آیا مسئولان از درد خانواده و فرزندان شهدا با خبر هستند یا نه، گفت: بعد از شهدا برای فرزندان آن‌ها چه کرده‌ایم؟ چرا فرزندان شهدای ما باید در دیگر استان‌ها از در و دیورا ادارات بالا روند و آن‌جا دنبال اشتغال خود باشند؟

وی افزود: مملکت ما فقیر نیست و اینکه هر لحظه بگوییم با کمبود اعتبار مواجه هستیم کاری غلط است، گفت: ما ضعف مدیریتی داریم در. حالیکه خانواده شهدا قانع و مطیع رهبر هستند اما ما هم نباید در قبال آن‌ها کوتاهی بورزیم.

هاشمی‌پور، ساده گذشتن و رهاکردن نخبگان را مخالف با خواسته شهدا دانست و تصریح کرد: دیگر حرف و تعریف و تمجید فایده ندارد، آیا خواسته شهدا نخبه‌کشی بوده؟

نماینده کهگیلویه بزرگ اظهار داشت: اگر می‌خواهیم مقابل شهدا روسیاه نباشیم باید از فرصت‌های به‌دست آمده برای توسعه و آبادانی منطقه خود نهایت تلاش‌ها را ببریم.

هاشمی‌پور با توجه به هجمه‌های سیاسی علیه همدیگر در فضای مجازی گفت: اینکه هر روز این یکی بر علیه یکی دیگر و بالعکس مقاله‌ای منتشر می‌کنند چه دردی را از جامعه دوا می‌کند، فضای جامعه باید فضای کار و تلاش و آبادانی باشد.

در پایان این مراسم معنوی دانشجویان  با نماینده دیدار صمیمانه ای داشتند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: