« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۹
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه بویراحمد عنوان کرد:
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه بویراحمد تصریح کرد: پرسشگری همراه با ادب، اخلاق، و منطق و علم باید رعایت شود و مشکلات بیان شده امروز در این جمع به حق بوده و باید پیگیری و برطرف شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جشن روز دانشجو و ۱۶ آذر به همت بسیج دانشویی دانشگاه پیام نور لنده در این دانشگاه و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و استقبال پرشور دانشجویان دانشگاه برگزار شد.

 فتاح محمدی که به عنوان سخنران این برنامه دعوت شده بود در این مراسم گفت: تحول‌گرایی و مطالبه‌گری وظیفه دانشجو بوده و مسؤولان موظف به پاسخگویی منطقی  و ارائه خدمات مناسب به دانشجویان هستند.

وی تصریح کرد: دانشجو یعنی مطالبه٬گری و اعتراض مبتنی بر عقلانیت و منطق که امروز شاهد این مهم در دانشگاه‌ها هستیم و همین امر رشد و ترقی دانشگاه٬ها و تولید علم و اندیشه را نیز به همراه داشته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه بویراحمد تصریح کرد: پرسشگری همراه با ادب، اخلاق، و منطق و علم باید رعایت شود و مشکلات بیان شده امروز در این جمع به حق بوده و باید پیگیری و برطرف شود.

محمدی با اشاره به اهداف نظام و انقلاب از گسترش دانشگاه‌ها و امکانات یادآور شد: توزیع عادلانه امکانات و ملزومات توسعه در سطح کشور و به خصوص نقاط محروم در راستای محرومیت‌زدایی و پیشرفته همه جانبه صورت گرفت که متأسفانه نتوانستیم اولویت‌بندی لازم در این خصوص را به درستی رعایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حرکت ضربه‌ای و انقلابی خدمات‌رسانی در سطح روستاها و مناطق محروم به گونه‌ای بوده که امروز بهترین امکانات در دورافتاده‌ترینروستاها در حال خاک خوردن بوده و یا مراکز دانشگاهی که ساخته شد ولی خبری از دانشجو و دانشگاه در این عرصه نبوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه بویراحمد با اشاره به هزینه٬های غیرکارشناسی انجام شده در برخی مناطق ادامه داد: وجود دانشگاه‌هایی همچون پیام نور و آزاد تحصیل را برای دختران و زنان در جوامع عشایری با تفکرهایی که هنوز در برخی نقاط به چشم می‌خورد بسیار عالی بوده ولی توسعه باید حساب شده صورت پذیرد.

محمدی یادآور شد: این موضوع به مثابه اعلام شهرستانی و یا ارتقاء سطح سیاسی برخی مناطق بوده که پس از اعلام هیچ تحول و یا توسعه را در آن شاهد نبوده‌ایم و همین امر به معنای این مطلب بوده که صرف اعلام مرکزیتنمیتواند مشکلات ما را مرتفع سازد.

وی افزود: در برخی نقاط استان به دلایل مختلف از جمله کمبود دانشجو به دنبال جمع کردن دانشگاه پیام نور هستند که ما سعی و تلاشمان بر حفظ این دانشگاه و توسعه آنها بوده و به همین جهت تکمیل پروژه نیمه تمام دانشگاه لنده را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه بویراحمد در ادامه به هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) اشاره و گفت: فضائل اخلاقی و رفتاری و سیره پ‍یامبر و ائمه باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد ولی متأسفانه این امر در دانشگاه‌های ما کمتر توجه شده و باید مبانی قرآنی در جهت رفع مشکلات جامعه به کار گیری شود.

وی ادامه داد: روحیه استکبار ستیزی که در قرآن به آن اشاره شده از ویژگی‌های اصلی دانشجویان و ملت ایران بوده و همین امر باعث شده کشورهای استکباری در میان ملت ما منفورترین کشورها باشند.

محمدی  با اشاره به استکبارستیز بودن ملت ایران و به خصوص دانشجویان این کشور اسلامی گفت: یکی از موضوعاتی که هیچگاه مورد پسند این ملت واقع نخواهد شد رسمیت یافتن اسرائیل و تسلط آن بر فلسطین بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: