« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۶۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۴
منتخبان عزیز! مردمی که به شما اعتماد نمودند و با جوهری کردن انگشت هویتی خویش، وکالت چهار ساله ی شما عزیزان را به ثبت رساندند انتظار دارند برای نسل جوانشان شاخص هایی الگوپذیر باشید نه طراحانی الگوگریز!

آوای دنا-سید باقر خرمی:مطلبی با عنوان " شهرداران را چه شد " به قلم دوست و همکار راست گفتارم آقای محمدحسین حسن پور در سایت های خبری آبشار نیوز و عصردنا انتشار یافت که در پی خوانش آن، خویش را بر آن دیدم که نگاره ای در همین زمینه بر مطلب ایشان بیفزایم.

همواره در تاریخ جوامع بشری، یکی از اساسی ترین و نیکوترین شاخص های اخلاقی و انسانی افراد، پایبندی به عهد و میثاقی است که با مخاطب یا مخاطبان خود منعقد نموده اند.

پیشوای بزرگ شیعیان – امیرمؤمنان – در مدت بیست و پنج سال خانه نشینی محافظه کار بود و پنج سالی که به حکومت رسید انقلابی شد و انقلابی ماند.

حال عطش بسیاری از ما در برخی غرصه ها به عنوان پیروان آن امام همام، به اندازه ای است که گزینه هایمان را عوض می کنیم یعنی؛ پیش از رسیدن به مسند و جایگاه، کوس انقلابی بودن و حمایت از حقوق شهروندان سر می دهیم اما؛ همینکه باد موافقی وزید و به جایگاه فاخر خویش دست یازیدیم محافظه کاری مان آغاز می گردد.

شاید تصور بر این باشد که طرح این موضوعات با حوزه ی معرفت اجتماعی همخوانی ندارد اما باید اذعان نمود چون رسالت رسانه، رسالتی فراگیر و اثربخش است ، می توان به پیامدهای آن امیدوار بود. رایزنی ها و هم اندیشی ها ی اعضای پنج گانه ی چهارمین دوره ی شورای اسلامی شهرستان لنده تاکنون برای گزینش شهردار نتیجه بخش نبود و طرح گزینه ها در جلسات عمدتاً ( شاید تماماً) حکایت از تکیه گاه قومیتی افراد دارد.

در این میان باید پرسید چرا بدون عنایت به شناسنامه های مهرخورده،حمایت های خردمندانه،حضور شوقمندانه،توقع شرافتمندانه و .... آهسته آهسته هرکس دست قوم و خویش عزیز خود را در دست می گیرد و مبارزه ای قومیتی، مردم گریز، شعارستیز و... بنیان می نهد تا شاید با حمایت اقتدارگرایان سایه طلب، گوی پیروزی از رقیب برباید و اسب شهرداری را برای عزیز خویش زین نماید.

منتخبان عزیز! مردمی که به شما اعتماد نمودند و با جوهری کردن انگشت هویتی خویش، وکالت چهار ساله ی شما عزیزان را به ثبت رساندند انتظار دارند برای نسل جوانشان شاخص هایی الگوپذیر باشید نه طراحانی الگوگریز!

اگر می خواهید سلامت امانت مردم را پاس گزارید بیایید به قول بزرگان، بازی سیاست را به قاعده کنید و جامه ی ریاست را به اندازه ببرید. انبانی از پرسش های حیرت آور در کیسه ی ذهن شهروندان لنده ای ایجاد نکنید.

برنامه داوطلبان عرصه شهرداری را مطالعه فرمایید نه شناسنامه ها یشان را. به تعبیر شهید بهشتی از شیفتگی ها مطمئن شوید نه تشنگی ها.  همچون ایام پیش از بیست و چهارم خرداد همه سو نگر باشید و تنها سر در قبای سهم خواهان طایفه ای فرو نبرید. ( خردادهای دیکر هم در راهند!!)

زین کاروانسرای بسی کاروان گذشت                                     ناچار کاروان شما نیز بگذرد

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۷
.حرف حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
0
0
بله کاملا درسته هر اغازی را پایانی هست پس اعضای شورا و همه ی مسولین گوش به زنگ باشند
2020
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
0
0
حالا که ظاهرا مهندس تقی زاده انتخاب شد اگر اینطور باشد باید به اعضای شورا دست مریزاد گفت و تحسینشون کرد که پا گذاشتن روی نفس لوامه ی خود
فتح الله خوش باور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
0
0
اصلا ترکیب شورای شهر لنده ترکیب درستی نیست و شورا نسبت به قبل افت کرده افراد قبلی هم شاخصتر بودند و هم بزرگتر
حرف حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
0
0
عده ای را مردم نمی خواهند اما دست بردار نیستند و میخواهند به هر شکل ممکن بر گرده ی مردم سوار بشوند.
محمودطاهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
0
0
باانتخاب مهندس تقی زاده برای اداره شهرداری لنده باید عرض کنم تخصص ودانش فنی ایشان مهمترین معیاری بود که از سوی برخی وابستگان به اعضای شورامدنظرداشتند که در این خصوص عملکرد غلام محمد مونه زاده که برای اولین بار در انتخابات شرکت کرده بود ومورداستقبال مردمی قرار گرفت قابل تمجید است.مطمئناًاتقا فکرقوی باید داشته باشد که بایدبه آنها دست مریزادگفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
0
0
تا یار که را خواهد ومیلش به که باشد آقای مهندس تقی زاده به اصرار فروان قبول مسولیت کردند برماست که دست بر دست هم دهیم به مهر و لنده خود راکنیم آباد
مبارک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
0
0
توی این چند سال هرگاه مسولی تغییر کرد از فرمانداری بهمئی گرفته تا بخشداری و شهرداری لنده تا معاونین اداره کل آموزش و پرورش تا فرمانداری دهدشت تا اموزش و پرورش دهدشت و تا تا تا بعضیها خودشون را به آب و اتش زدند و کاندید شدندمن نمیدونم اینها چه رویی دارند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: