« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
ارشاد اسلامی
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد بر تدوام دوره های آموزشی خبرنگاران استان تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،رضا دهبانی پور در حاشیه اولین دوره کارگاه آموزش خبرنگاران استان در یاسوح  بر ادامه  نشت های تخصصی و آموزشی جهت ارتقاء سطح سواد رسانه ای خبرنگاران تاکید کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:  پایداری و مداومت  برگزاری دوره های آموزشی در تمام عرصه های فرهنگی و هنری بخصوص حوزه رسانه امری ضروری است.

دهبانی پور خاطرنشان کرد: اگر قرار است مملکتی توسعه پیداکند، زیربنای این توسعه به جد فرهنگ خواهد بود و اگر در فرهنگ تحولی ایجاد شود، محورش تعلیمات عمومی، آموزش و ارتقای سطح بینش و فکر آدمهاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار داشت: رسانه از اهمیت و جایگاه خاصی در توسعه یک مملکت ، به دلیل رسالت مهمی که در اطلاع رسانی عمومی بین مردم و در میان حاکمان و صاحبان قدرت دارد برخوردار است و به طبع زبان گویای مردم در جهت انتقال مطالبات آنها و ارایه گزارشات و اقدامات و پاسخهای دولتمردان و مسئولین خواهد بود.

وی در ادامه اضافه کرد: رسانه رکن مسلمی از نظام دموکراسی و دموکراتیک است که لازم است به ابزار مسلمی مسلح شود و اهالی این جریان پایدار باید نسبت به ویژگیهای علمی این کار  آگاهی پیدا کنند.

دهبانی پور با ابراز خرسندی از برگزاری دوره های آموزشی و کارگاههای آموزشی در شهرستانهای تابعه و مرکز استان در نیمه نخست سال ١٣٩٦، ارزش کار آموزش را به مراتب بالاتر از برگزاری جشنواره توصیف کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: امیدواریم خبرنگارانی که هنوز اقدام به اخذ مجوز نشده اند با ورود به سامانه خانه مطبوعات، فرایند ثبت در سامانه راطی کنند تا شناسنامه دار شوند.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: