« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی استعفای محمد خدادی، در حکمی، سید ضیاء هاشمی را به عنوان مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، سید ضیاء هاشمی را به عنوان مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) منصوب کرد.

 در حکم سید عباس صالحی خطاب به دکتر هاشمی آمده است: نظر به سوابق اجرایی و تجربیات ارزنده علمی - فرهنگی جنابعالی، با عنایت به مصوبه مجمع عمومی به موجب این ابلاغ به سمت «مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی» منصوب می شوید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حکم تصریح کرده است: امید می رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود و سرمایه انسانی، نسبت به روزآمد ساختن آن سازمان و موسسات تابعه، تقویت همکاری و هم افزایی با رسانه ها، ایجاد تحول در کارکرد دفاتر داخلی و خارجی و فعال سازی دیپلماسی رسانه ای، موفق و موید باشید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از خدمات محمد خدادی مدیر عامل سابق خبرگزاری جمهوری اسلامی قدردانی کرد.

سیدضیاء هاشمی که اکنون جانشین محمد خدادی شده، جامعه شناس و استاد دانشگاه تهران است و سرپرستی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دولت دوازدهم، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در دولت یازدهم، عضویت در هیئت موسس و هیئت مدیره خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و خبرگزاری بین المللی همکاری های خبری شیعه(شفقنا) و نیز، عضویت در هیئت نظارت بر مطبوعات کشور را در کارنامه حرفه ای و اجرایی خویش دارد.

وی از فرزندان شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: