« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
بهمئی
فرماندار شهرستان بهمئی ، بر همکاری بانک ها و ادارات و سازمان های مرتبط با امر تولید ، در زمینه تقویت اشتغال و رفع مشکل بیکاری دراین شهرستان تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛« فرماندار بهمئی » در جلسه کارگروه بانک های عامل شهرستان بهمئی ، گفت : حمایت و پشتیبانی مدیران دستگاه های اجرایی از صنعت و تولید در شهرستان بهمئی به رشد و شکوفایی شهرستان کمک چشمگیری خواهد کرد.


« حکمت الله سنایی » به نقش و جایگاه اشتغال پایدار در رشد و توسعه همه جانبه در شهرستان بهمئی اشاره کرد  و افزود : مسئولین دستگاههای اجرایی باید  با توجه به اعتبار تخصص یافته به شهرستان جهت اعطای تسهیلات اشتغال ، به تعهدات خود  در خصوص اشتغال پایدار عمل کنند.


« وی» از اجرای چندین طرح اشتغال زایی در شهرستان در زمینه قالی بافی ، زنبور داری ، دامداری  ، گاوداری شیری و طرح های صنفی خبر داد.


تسهیل در پرداخت تسهیلات به متقاضیان ، رفع نقایص خودپردازهای سطح شهر ، حمایت از طرح های اشتغال زا  و تسریع در پرداخت وام ازدواج از مهمترین مصوبات این نشست بود.

عکس و گزارش/مسلم مختاری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: