« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
لنده
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده در جمع مدیران و معاونین پرورشی گفت:آموزش و پرورش بستر ساز و بستر مشارکتهای اجتماعی و تکریم دهه مبارک فجر می باشد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رییس آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت:وظیفه و رسالت همه ارگان ها و نهادها از جمله آموزش و پرورش در بزرگداشت دهه مبارک فجر بسیار سنگین و دشوار خواهد بود.

علی جاویدان با بیان اینکه : آموزش و پرورش بستر ساز و بستر مشارکتهای اجتماعی و تکریم دهه مبارک فجر می باشد اظهار داشت:دهه فجر متعلق به همه نهادها و مردم بوده و باید از همه امکانات و ظرفیت ها برای برگزاری باشکوه مراسم های انقلاب استفاده شود.

وی با اشاره به تقارن ایام الله دهه مبارک فجر با دهه اول ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا«س» گفت: مدیران و معاونین پرورشی در انجام واجرای برنامه های ویژه ایام الله دهه مبارک فجر با توجه به آغاز دهه اول شهادت حضرت فاطمه زهرا«س» به پاس حرمت واحترام بزرگ بانوی جهان اسلام دقت وتوجه لازم را داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: