« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
لنده
در طلیعه سی و نهمین بهار آزادی ؛ وهمزمان با سالروز ورود تاریخی بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی به ایران ، زنگ انقلاب در مدارس لنده نواخته شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ آیین نمادین زنگ انقلاب و آغاز جشن های دهه فجر در دبیرستان حضرت زینب (س) با حضورفرماندارلنده ؛ فرماندهی سپاه  و مدیران ادارات و نهادهای انقلابی شهرستان لنده  برگزارشد .

دانش آموزان در این آیین در حالیکه پرچم سه رنگ ایران عزیز را در دست داشتند با خواندن سرود ملی ایران و زمزمه سرودهای انقلابی یاد و خاطره مجاهدت ها و جانفشانی امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام را گرامی داشتند.

فرماندار لنده در این مراسم با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب گفت:اگر امروزه در تمام عرصه‌ها و نشرها گفتمان انقلابی داریم به خاطر تفکر و وجود بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)  که سرسبد گل آفرینش بوده که 1400سال قبل توانست برای امروز ما گفتمان درست کند.

دارا کریمی نژاد به 12بهمن ماه سالروز ورود تاریخی امام خمینی به میهن اسلامی اشاره و افزود: در بهمن ماه سال 57 رهبر کبیر انقلاب به ایران عزیز برگشت و باخود استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

فرماندار شهرستان لنده اظهار  داشت : نسل جوان ما امروزه باید از خود سوال کنند که چرا انقلاب کرده‌ایم و شبهات و ابهاماتی که در فضای مجازی ایجاد می‌کنند را بدون تحقیق وآگاهی کامل قبول نکنند.

وی به فضای خفقان آور در زمان شاهنشاهی اشاره کرد و افزود: در زمان  شاه آزادی برای مردم وجود نداشت و احزاب غیر فعال بودند تنها  حزب فعال کشور رستاخیز بوده که اگر کسی ان را قبول نداشت باید از کشور خارج می شد.
 
کریمی نژاد افزود: باورود تاریخی وسرنوشت ساز رهبر کبیر انقلاب جامعه از حالت خفقان خارج و آزادی برجامعه حاکم شد که امروزه نمایندگان مجلس، رئیس جمهور و شوراهای اسلامی  با رای مردم انتخاب می‌شوند و تقریبا هر ساله یک انتخابات در کشور برگزار می شود.













نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: