« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶
رئیس پلیس پیشگیری؛
رئیس پلیس پیشگیری کهگیلویه و بویراحمد از استقرار گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در داخل و اطراف بازارها و مراکز تجاری همزمان با روزهای پایانی سال خبر داد و گفت: کنترل نامحسوس مجرمان سابقه‌دار استان در دستور کار است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ سرهنگ جهانبخش محمدی سیرت در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح‌های ویژه پیش از نوروز پلیس در شهر یاسوج و سایر شهرهای استان اظهار داشت: به ‌منظور کاهش وقوع سرقت و کیف‌قاپی، پلیس طرح‌های ویژه‌ای از جمله کنترل نامحسوس مجرمان سابقه‌دار را از امروز در دستور کار خود قرار داده است.

وی در مورد تأمین امنیت مراکز خرید و شهروندانی که در آن حضور می‌یابند، ابراز کرد:  گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در اطراف و داخل مراکز خرید مستقر شده تا از بروز جرائم خودداری کنند.

محمدی‌سیرت با بیان اینکه صنوف مهم زیر چتر حمایت پلیس قرار می‌گیرند، ابراز کرد: تمرکز مأموران برای جلوگیری از سرقت از این اماکن بیشتر شده و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هنگام ترک منزل و یا محل سکونت باید از رها نمودن اشیاء با ارزش از جمله طلا و وجه نقد در اتاق خودداری کنید، افزود: اسناد و مدارک، اشیاء با ارزش، طلا و سایر اموال قیمتی به میزان زیاد خود را در صندوق امانات بانک‌‍‌ها بسپارید و از نگهداری در منزل خودداری کنید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: