« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:
۷۰ هزار پاکت ویژه جشن نیکوکاری به‌منظور مشارکت دانش آموزان در امر کمک‌رسانی به نیازمندان در مدارس استان توزیع شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه هفته احسان و نیکوکاری از دوشنبه چهاردهم اسفند آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد، گفت: همه‌ساله در این هفته جشن نیکوکاری باهدف تأمین نیازمندی‌های شب عید خانواده‌های تحت حمایت با رویکرد بومی‌سازی برگزاری جشن و استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های درون و خارج از استان برگزار می‌شود.



وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری از ۱۶ تا ۱۸ اسفندماه سال جاری با همت کمیته امداد و همکاری صداوسیما، آموزش‌وپرورش و بسیج سازندگی در مدارس، پایگاه‌های کمیته امداد و میعادگاه‌های نماز جمعه هم‌زمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، افزود: به‌منظور مشارکت دانش آموزان در امر کمک‌رسانی به نیازمندان ۷۰ هزار پاکت ویژه جشن نیکوکاری در مدارس استان توزیع شد

محبی شعار جشن نیکوکاری امسال را «جوانه لبخند می‌کاریم» اعلام و بیان کرد: ۵۶۳ پایگاه ثابت و سیار، مدارس، مساجد، بسیج و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردمی به این جشن هستند.

وی بابیان اینکه جشن نیکوکاری با نواختن زنگ نیکوکاری در ۴۲۰ مدرسه در استان مدارس استان در ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۱۶ اسفند آغاز می‌شود افزود: این جشن در روز پنج‌شنبه۱۷ اسفند در پایگاه‌های کمیته امداد و در روز جمعه ۱۸ اسفند در میعادگاه‌های نماز جمعه برای جمع‌آوری کمک‌های مردم نوع‌دوست ادامه می‌یابد.

محبی بهره‌برداری از مسکن‌های مددجویی، افتتاح طرح‌های اشتغال‌زایی، نشست رسانه‌ای، حضور در برنامه‌های صداوسیما و ارائه گزارش عملکرد این نهاد را از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در هفته احسان و نیکوکاری اعلام کرد.

وی با یادآوری اینکه در جشن نیکوکاری سال گذشته یک میلیارد و ۶۹۶ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شد، اظهار امیدواری کرد که در سال جاری با مشارکت پرشور مردم این مبلغ افزایش یابد.

شایسته ذکر است؛ سامانه پیامکی #۴*۵*۰۷۴ *۸۸۷۷* به‌عنوان یکی از روش‌های نوین در پرداخت کمک‌های مردمی برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم نیکوکار جهت مشارکت در امر خداپسندانه کمک به نیازمندان درجشن نیکوکاری است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: