« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۷۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰
یاداشت/محسن رحمانی پور
حمله به یک کشور مستقل عضو سازمان ملل انهم بدون هیچ مدرکی و به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی که در هیچ مر کز بین المللی وکمیته منع گسترش سلاحهای شیمیایی اثبات نشده است نشان ازان دارد که سازمان ملل وشورای امنیت به ابرازی برای امریکا وکشورهای غربی برای سر پوش نهادن انها به خیانت وچپاول در کشورهای مستقل می باشد.
پایگاه خبری آوای رودکوف-محسن رحمانی پور:حملات بی شرمانه وددمنشانه امروز  به کشور مظلوم سوریه که به دستور ریس جمهور دیوانه امریکا ودو غلام حلقه به گوشش یعنی نخست وزیر انگلیس ورئیس جمهور فرانسه انجام شد  نشان از این دارد که اولا برای دولتمردان امریکا انسانیت و اخلاق یک امر بی معناست.

 سوریه کشوری است که بیش از پنج سال با تروریستهای کودک کش درگیر است واین نشان می دهد که امریکا واذنابش حامیان واقعی تروریستها هستند.

ثانیا پشت این حملات رژیم صهیونیستی ولابی ان در دولت امریکا قرار دارد که برای حفظ موجودیت رژیم جعلی اسرائیل به هر اقدامی دست می زنند.

 ثالثا حمله به یک کشور مستقل عضو سازمان ملل  آنهم بدون هیچ مدرکی و به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی که در هیچ مر کز بین المللی وکمیته منع گسترش سلاحهای شیمیایی اثبات نشده است  نشان ازان دارد که سازمان ملل وشورای امنیت به ابرازی  برای امریکا وکشورهای غربی  برای سر پوش نهادن  انها به خیانت وچپاول در کشورهای مستقل می باشد وگر نه همگان می دانند که کشور سوریه ۶ سال پیش کلیه مراکز  تولید شیمیایی خود را در اختیار سازمان ملل وبازرسان ان قرار داده است  و اگر امریکا وکشورهای اروپایابی نگراننداولا چرا خودشان بیشترین حجم سلاحهای شیمیایی و هسته ای را دارند ثانیا این کشورهها بیشترین حجم سلاحهای  شیمیایی را در اختیار صدام ورژیم بعث عراق قرار دادند که هنوز چندبن هزار مصدوم شیمیایی در کسور ما وجود دارد که یا به شهادت رسیدند ویا در بدترین شرایط در مراکز در مانی وبیمارستانها به سر می برند ودر طول جنگ وبعداز ان حتی یک بیانیه علیه صدام  صادر نکردند.

 پس این حملات جز با هدف تضعیف جبهه مقاومت  وحمایت از تروریسم صورت نگرفته و تاسف برانگیزتر اینکه حکام ال سعود ضمن حمایت پشت پرده حاضرشدند هزینه مالی این عملیات را بپردازند.

کهگیلویه
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محسنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
با سلام
فلسفه و ماهیت موضوع همین است. درود بر آقای رحمانی و بینش سیاسی منطقه ای ایشان.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: