« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
لنده
بر خود لازم میدانیم به مصــداق آیه شریفه ی«من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق »و به پاس خدمات مخلصانه ، صادقانه و بی وقفــه شما در سمت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج لنده صمیمانه ترین قدردانی و تشکّر را به رسم ادب تقدیمتان نمائیم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ محمد ریاحی از بسیجیان شهرستان لنده و انجمن خبرنگاران شهرستان لنده طی یاداشت های جداگانه از سرگرد محمدی فرمانده سابق سپاه ناحیه لنده تقدیر و تشکر نمودند.

متن پیام محمد ریاحی به شرح زیر است:

‌بسم الّله الرّحمن الرّحیم
 حمد وسپاس ذات ربّ العالمین را که توفیقمان داد تا عطر خوش صلح و صفا  ، مهرو وفا در فضای عطر آگین نظام مقدّس جمهوری اسلامی  را از عمق وجودمان استشمام نموده و توفیق طریق ره پویی و سیر  الی اللّه ، به یمن مجاهدتها و رشادتهای انسانهایی پاکباخته در سیر  تاریخ خصوصاً از صدر اسلام تا عصر حاضر و بالاخص در دوران غبار آلود نیم قرن گذشته  با مجاهدت یگانه قرن ، آن سر سلسله جنبان مجاهدان الهی یعنی روح اللّه الموسوی الخمینی (ره) و همه رهپویان مکتبش خاصّه شهدای بخدا پیوسته رفیقمان گردید.

برادر  بزرگوار  ، جناب سرگرد حاج علی محمدی

بدینوسیله بر خود لازم میدانیم  به مصــداق ««من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق »»  و به پاس خدمات مخلصانه ، صادقانه و بی وقفــه ای که در طول مدّت ارزشمند و بیاد ماندنی همراه با خاطرات خوش همدلی و همیاری در سمت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج لنده صمیمانه ترین قدردانی و تشکّر را به رسم ادب تقدیمتان نمائیم.

باشد که همگی سربازی فداکار برای مقام عظمای ولایت و نظام مقدّس جمهوری اسلامی در ظـلّ توجّهات و الطاف حضرت بقّیه اللّه (عج) باشیم واز شما برادر با اخلاص مشتاقانه خواهشمندیم کما فی السّابق برادران و همکاران بسیجی خویش را  از فیــض وجــود خویش بهره مند فرمایید.

سر بلند باشید و پایدار ، محفوظ باشید و برقرار .
 بحقّ محمّد و آل محمد ( ص )  
محمد ریاحی/بسیجی

*متن پیام انجمن خبرنگاران شهرستان لنده به شرح زیر است:

جناب سرگرد علی محمدی

خدمات خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک سربازی ولایت است  و نتیجه بذر دل انگیز این خدمت ، تنومندی و اقتدار شجره طیبه بسیج است .

بر خود لازم میدانم از تمام زحمات و تلاشهای مؤثر شما در دوران فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان لنده  و تحقق اهداف ارتش بیست میلیونی تقدیر و تشکر نمایم ، ازخداوند متعال برای شما اجر اخروی و توفیق در عرصه دفاع از دستاوردها و ارزشهای انقلاب اسلامی را مسئلت دارم .






ادامه دارد........................................
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: