« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
یاسوج
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از وقوع زمین لرزه ای به قدرت 5 و 2 دهم ریشتری در یاسوج و دنا با 76 مصدوم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، جلال پوران فرد با بیان اینکه این زمین لرزه امروز چهارشنبه 12اردیبهشت ماه 97 ساعت8و34 دقیقه و12 ثانیه به وقوع پیوست گفت: تا این ساعت در مجموع 76مصدوم در پی داشته داست.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: با اعلام این خبر بلافاصله با دکتر سبز معاونت درمان با اورژانس هوایی به منطقه اعزام شدیم و همچنین 4کد زمینی دیگر با اتوبوس آمبولانس نیز به مناطق دنا و گنجه ای  اعزام شد.

پوران فرد افزود: در پی اعلام این زمین لرزه بلافاصله درمرکزeoc دانشگاه علوم پزشکی واقع در مرکز اورژانس استان جلسه بحران با حضور مسئولین دانشگاه و کارشناسان این مرکز برگزارشد.

وی با اشاره به اینکه  ضمن اعلام آمادگی بیمارستانهای یاسوج و استان کلیه آمبولانسهای اورژانس نیز آماده باش کامل و امدادرسانی به مصدومین را در همان ساعت اولیه شروع کردند.

وی تصریح کرد: 76 مصدوم تا کنون به بیمارستانهای یاسوج مراجعه کردند که توسط اورژانس 115 خدمات اولیه اورژانسی را قبل از بیمارستان دریافت کرده اند.

وی ادامه داد:  مصدوم جراحات شدید و 2 نفر شکستگی داشتند که تاکنون 21نفر در بیمارستان بستری شده و 55نفر درمان سرپایی شدند.

پوران فرد نیز با اشاره به 3سورتی پرواز امروز اورزانس هوایی یاسوج خاطر نشان کرد: سورتی اول جهت ارزیابی وقوع زلزله،  سورتی دوم برای مصدومی که درکوه چشمه میشی دنا با وقوع زلزله دچار مصدومیت شدید شده بود اعزام و سورتی سوم نیز برای مصدوم این زلزله در دنا بود.

به گزارش وب دا؛ رئیس اورژانس استان به همراه معاونت درمان در این پروازها حضور فعال داشتند و در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به مصدومین امدادرسانی کردند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: