« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
طنز
الان هم خبر آمده که گزارش نهایی ماجرای سانچی اعلام شده که ما نخوانده می‌گوییم تهش نوشته‌اند تقصیر خلبان است! اصولا در این مملکت همه چیز تقصیر خلبان است. هواپیما سقوط کند، اتوبوس چپ بشود، کشتی برود ته دریا خلبان مقصر است!....
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف،هومن جعفری در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: خبر رسیده که طلا کشیده بالا و از مرز دو میلیون گذشته. حالا اینکه دلار گذشته یا نگذشته را خبر نداریم. فعلا چنان درگیر قطع و وصل تلگرامیم که کار به بالا و پایین کشیدن مردم نداریم! حتی برایمان هم مهم نیست که یکی از نمایندگان مجلس اسنادی رو کرده که نشان می‌دهد یک باند مخوف در حال وارد کردن ماشین‌های خارجی به شیوه گسترده به کشور هستند!

ما خیلی عرضه داشته باشیم یک فیلترشکنی پیدا کنیم تلگرام وصل شود مطالبی که برایمان ارسال کرده‌اند را بگیریم. الان هم خبر آمده که گزارش نهایی ماجرای سانچی اعلام شده که ما نخوانده می‌گوییم تهش نوشته‌اند تقصیر خلبان است! اصولا در این مملکت همه چیز تقصیر خلبان است. هواپیما سقوط کند، اتوبوس چپ بشود، کشتی برود ته دریا خلبان مقصر است!

این وسط یک عده بیکار نشسته‌اند به این فکر می‌کنند که سرنوشت سرود تیم ملی در جام جهانی چه می‌شود؟ چه می‌شود؟ اصلا چه اهمیتی دارد چه می‌شود؟ برای جام جهانی‌های قبلی سیصد تا آهنگ خواندیم تهش هم هیچی نشد! اینجا هم یا ساسی مانکن زحمتش را می‌کشد یا آرش یا امیر تتل! وسط بحران قطع شدن تلگرام دنبال قاتل بروس‌لی می‌گردید که چه بشود؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: