« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
47 هزار و 534 خدمت عمرانی با اعتبار 56 میلیارد تومان از ابتدای تأسیس کمیته امداد تاکنون برای جامعه هدف این نهاد انجام شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 22 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی این نهاد با صدور حکم حضرت امام خمینی‌(ره)به‌منظور تحقق بخشیدن به اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران در حمایت و دستگیری از محرومان و مستضعفان و خودکفا کردن آنان‌، تأسیس شد.


وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در طول سال‌های فعالیت خود اقدامات مؤثری برای فقرزدایی در جامعه انجام داده است، افزود: پس از گذشت نزدیک به چهاردهه از عمر فعالیت این نهاد، هنوز هم جلوه‌های زننده فقر در جامعه نمایان است و خدمات این نهاد به‌تنهایی پاسخگوی نیازهای مددجویان نیست.

 محبی تصریح کرد: اکنون در آستانه چهل‌سالگی نظام جمهوری اسلامی، کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد کار خدمت‌رسانی به 29 هزار و 440 خانوار با جمعیت 75 هزار نفر را بر عهده دارد و از ابتدای تأسیس تاکنون 204 میلیارد تومان کمک‌معیشت به جامعه هدف پرداخت کرده است.

وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد را توجه به مسکن مددجویان اعلام و تأکید کرد: از ابتدای تأسیس کمیته امداد تاکنون 47 هزار و 534 خدمت عمرانی ازجمله احداث، خرید، تعمیر و بازسازی، کمک به بهسازی و مقاوم‌سازی، احداث سرویس بهداشتی و معافیت انشعابات با اعتبار 56 میلیارد تومان برای جامعه هدف این نهاد انجام‌شده است.

محبی توجه به اشتغال مددجویان، پرداخت‌های قرض‌الحسنه، مناطق محروم، برون‌سپاری خدمات و امداد الکترونیک را ازجمله محورهای راهبردی در کمیته امداد دانست و بیان کرد: در شرایط کنونی و با توجه به تشدید فقر در جامعه یکی از مهم‌ترین اقدامات این نهاد جلب اعتماد عمومی، توسعه مشارکت‌های مردمی و حمایت‌های بیشتر خیران در جهت ارائه خدمت به نیازمندان جامعه است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به اعتمادسازی به‌عنوان یکی از راههای توسعه مشارکت‌های مردمی اشاره کرد و گفت: اطلاع‌رسانی موثردر مورد عملکرد، برنامه‌ها، فعالیت‌ها و وظایف این نهاد انقلابی در رفع شبهات و شفاف‌سازی بسیاری از موضوعات نقش مهمی دارد و اعتماد مردم به این نهاد را افزایش می‌دهد. 

شایسته ذکر است در این جلسه کارگاه آموزشی در خصوص حامل‌های انرژی و صرفه‌جویی آن‌ها دایر و در زمینه استفاده بهینه کارکنان از این حامل‌ها در ادارات توصیه‌های لازم به عمل آمد.  
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: