« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
به مناسبت روز خبرنگار
در مراسمی به مناسبت روز خبرنگار از کارکنان روابط عمومی کمیته امداد استان تجلیل شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با تبریک روز خبرنگار گفت: نشستن بر بال قلم در جاده آسماني حقيقت و راستي و درنیفتادن در طوفان کژي در زمانه ما که عصر شبيخون فرهنگي است جهادي عارفانه است که کلام "مداد العلماء افضل من دماء الشهداء" را در چشمان آگاه جلوه‌گر می‌کند.


وی ضمن تقدیر از عملکرد اداره روابط عمومی کمیته امداد استان جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت‌رسانی به نیازمندان گفت: خبرنگار، وجدان بیدار جامعه و روشنی‌بخش راه و رسم زمانه خویش است و آگاهی فرهنگی، پویایی اجتماعی و سلامت فکری جامعه در گرو کوشش‌ها و مجاهدت‌های خبرنگاران و اصحاب قلم است.


محبی با اشاره به اینکه کمیته امداد در تعامل با رسانه‌ها و فضای بیرونی قطب‌بندی ایجاد نمی‌کند و هدف این نهاد فقط اطلاع‌رسانی است، افزود: خبرنگاران، سربازان جبهه فرهنگی و رزمندگان عرصه جنگ نرم هستند که با سلاح قلم به مقابله با تهاجم فرهنگی می‌روند و در این راه هر خطری را به جان خریده و دلاورانه با ناآگاهی‌ها می‌جنگند.


مصیب حیدری رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در این مراسم بابیان اینکه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان تعامل و همراهی خوبی با تمامی رسانه‌ها و خبرنگاران استان به‌خصوص رسانه ملی دارد، گفت: هدف اصلی  روابط عمومی کمیته امداد استان اعتمادسازی و رضایتمندی تمامی مردم در خصوص عملکرد این نهاد است و در این زمینه خواهان همکاری اصحاب رسانه جهت پیشبرد اهداف این نهاد هستیم. 

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از رئیس، کارشناس و خبرنگار اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان تجلیل شد.


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛و بر اساس تجزیه و تحلیل خبرها و گزارشات موجود به درستی روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد و در راس آن جناب مصیب حیدری از جمله روابط عمومی های  کارآمد؛ فعال ؛ پویا و با نشاطی است که  عاملی مهم و تاثیر گذار برای ارتباط ، معرفی دستاوردها و پیشرفت های این  سازمان  است و ظرفیت موثری در راهبری افکار عمومی و اطلاع رسانی هدفمند دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: