« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
به مناسبت هفته ازدواج مطرح شد
۴۳۶ نوعروس و داماد مددجو از کمک‌هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال جاری تاکنون برخوردار شده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: یکی از فعالیت‌های شاخص ‏کمیته امداد در خصوص ترویج سنت حسنه الهی و اشاعه فرهنگ ازدواج آسان بین جوانان اعطای کمک‌هزینه خرید جهیزیه و ازدواج به زوج‌های تحت حمایت است.


وی از بهره‌مندی ۴۳۶ نوعروس و داماد مددجو از کمک‌هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج خبر داد و افزود : ۹۱۷ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان در قالب کمک‌هزینه خرید جهیزیه نوعروسان، بانوان ازدواج مجدد و هدیه به داماد از ابتدای سال جاری تاکنون هزینه شده است.
محبی با اشاره به اینکه در زمینه ترویج ازدواج آسان در جامعه به ۲۷۷ نفر از نودامادهای تحت حمایت هرکدام یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در قالب هدیه به داماد پرداخت‌شده است، ادامه داد: مبلغ جهیزیه اعطاء شده به ۱۵۴ نوعروس در مناطق محروم سه میلیون و۵۰۰ هزارتومان  و در مناطق برخوردار سه میلیون تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد کمک به ازدواج مجدد بانوان را از دیگر اقدامات این نهاد در زمینه کمک به ازدواج آسان مددجویان اعلام و بیان کرد: در این زمینه از ابتدای سال جاری تاکنون به پنج نفر از بانوان ۱۵ میلیون تومان برای ازدواج مجدد اهداء شده است.
محبی یادآور شد: در سال گذشته درمجموع هزار و ۸۷۳ زوج جوان مددجوی این نهاد بااعتبار پنج میلیارد و ۶۸۲ میلیون تومان زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی به‌منظور آشنایی مددجویان با مهارت‌های زندگی، گفت: ارائه خدمات مشاوره‌ای قبل از ازدواج و آموزش‌های کوتاه‌مدت در زمینه اخلاق خانواده، بهداشت و احکام دینی به نوعروسان تحت حمایت ازجمله برنامه‌های کمیته امداد به‌منظور آمادگی نوعروسان برای آغاز زندگی مشترک است.

محبی تعداد زوج‌های جوان آموزش‌دیده در چهارماهه اول امسال را ۳۷۴ نوعروس و ۱۹۴ داماد با هزینه چهار میلیون و ۹۳۹ هزار تومان اعلام کرد و یادآور شد:  در همین زمینه در سال گذشته هزار و ۸۹۹ زوج جوان بااعتبار ۱۹ میلیون و ۱۶۸ هزار تومان در دوره‌های آموزشی شرکت کردند.

وی با اشاره به هزینه‌های سرسام‌آور ازدواج گفت: زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای آغاز زندگی مشترک خود نیازمند حمایت خیران نیکوکار هستند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: خیران نیکوکاری که قصد کمک به ازدواج جوانان تحت حمایت این نهاد را دارند می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، با شماره‌گیری #۳*۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه کمک‌های نقدی خود را اهداء کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: