« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶
دهدشت
نماینده مردم کهگیلویه ؛بهمئی ؛ چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مطالبه گری خبرنگاران و اصحاب رسانه نبود با امروزمان فاصله ی زیادی داشتیم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،به همت دفتر مهندس عدل هاشمی پور مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستانهای کهگیلویه ؛بهمئی؛چرام و لنده با حضور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ ؛ فرماندار؛رئیس اداره ارشاد اسلامی و شهردار دهدشت در سالن فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

عدل هاشمی پور در آیین تجلیل از فعالان حوزه خبر شهرستانهای کهگیلویه بزرگ اظهار داشت:سخن گفت در میان جمعی که خود درد آشنای جامعه است کاری بس دشوار و سخت است.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه بزرگ گفت: اگر مطالبه گری خبرنگاران و  اصحاب رسانه  نبود با امروزمان فاصله ی زیادی داشتیم.

سردار هاشمی پور خطاب به خبرنگاران اظهار داشت:بعنوان سربازی کوچک دستان توانای شما را می بوسم و دستان منتقدان خود را به گرمی می فشارم زیرا آنها چراغ راه من بودند.

هاشمی پور با بیان اینکه با خبرنگاران و اصحاب رسانه نقاط مشترکی دارد اظهار داشت:عدل هاشمی پور هرگز دنبال معامله و سیاسی کاری نبوده و به ولی نعمتان خود خیانت نکرده  و در دراه اعتلای توسعه و آبادانی حوزه انتخابیه ام ذره ای کوتاهی نکرده و نخواهم کرد.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ افزود:من و شما وقتی می توانیم آزادانه قلم بزنیم و قدم برداریم که که برای مردم باشیم و نه برای قوم یا جریانات سیاسی خاص.

هاشمی‌پور در ادامه با بیان اینکه اگر می‌خواهیم مشکل اشتغال حل شود باید کارهای اساسی انجام دهیم، گفت: این دولت به تنهایی نمی‌تواند بنابراین باید بخش خصوصی را بیاوریم و از خبرنگاران می‌خواهم به مشوق‌های سرمایه‌گذاری توجه کنند تا بخش خصوصی تقویت شود چون منابع دولت محدود است.

ادامه دارد......
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: