« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
ورزشی
ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج در سال 86 کلنگ‌زنی و با هزینه بیش از 24 میلیارد تومانی در سال 94 با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
 تسنیم  در گزارشی کوتاه نوشت: ورزشگاه 15هزار نفری یاسوج در سال 86 کلنگ‌زنی و با هزینه بیش از 24 میلیارد تومانی در سال 94 با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت ولی به دلیل نبود تیم در لیگ دسته دوم، یک و برتر تاکنون بلا استفاده مانده و حتی رفته رفته رو به فرسودگی می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛هرساله با شروع رقابت های لیگ برتر انگیزه تازه ای به فوتبالدوستان تزریق می شود و حتی این هیجان را می توان در لیگ دسته اول و یا دوم  نیز مشاهده کرد. اما جالب است که بدانید استان کهگیلویه و بویراحمد حتی نماینده ای در لیگ دسته دوم نیز ندارد.

بدون شک  تغییر نگاه مدیران می‌تواند وضعیت فعلی را سامان داده و با خرید امتیاز یک تیم ، نشاط ؛ شادابی و هیجان  را برای جوانان فوتبال دوست این استان به ارمغان آورده و همچنین  زمینه را برای بروز و ظهور استعدادهای فوتبالی  جمع کثیری از  ورزشکاران نونهال ، نوجوان و جوان استان فراهم نمود.

شکوفایی ورزش فوتبال ما  وابسته به مطالبه گری رسانه ها  و گوشه ی چشم استاندار ؛شورا و شهرداری یاسوج و مساعدت بخش خصوصی استان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: