« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:
115 فعالیت عمرانی بااعتبار 737 میلیون و 500 هزار تومان در چهارماهه نخست سال جاری برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: حل مشکل مسکن مددجویان و ایجاد سرپناهی امن و مقاوم برای آن‌ها از اولویت‌های کاری این نهاد است.


وی با اشاره به اینکه در چهارماهه نخست سال جاری 115 فعالیت عمرانی برای مددجویان انجام‌شده است، افزود: در زمینه ارائه این خدمات عمرانی 737 میلیون و 500 هزار تومان هزینه شده است. 

محبی تعمیرات کلی و جزئی 55 مورد مسکن مددجویی ، احداث 20 مورد مسکن روستایی و سه مورد مسکن شهری، خرید 11 مسکن شهری، تکمیل مسکن‌های نیمه‌تمام شهری و روستایی و بهسازی 22 مورد سرویس بهداشتی را از مهم‌ترین اقدامات عمرانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری برای مددجویان اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون برای مددجویان ساکن در بافت فرسوده گچساران یک میلیارد و 600 میلیون تومان عملیات عمرانی انجام‌گرفته است، یادآور شد: احداث 48 واحد مسکن مددجویی در بافت فرسوده، 16 مورد در دست اجرا و خرید 43 مورد مسکن مهر از مهم‌ترین اقدامات عمرانی برای مددجویان ساکن در بافت فرسوده گچساران است.

محبی بابیان اینکه 401 مددجوی کمیته امداد در بافت فرسوده گچساران سکونت دارند، گفت: در حال حاضر 151 خانوار مددجو واجد شرایط احداث مسکن در این بافت هستند که صد خانوار بالای دو نفر و51 خانوار هم یک‌نفره‌اند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه طرح نوسازی و بهسازی بافت فرسوده یکی از طرح‌های بزرگ در سطح کشور است که فرصت مناسبی برای بازسازی بافت فرسوده گچساران بر اساس استانداردهای ساخت‌و‌ساز است، افزود: از خیران و نیکوکاران دعوت می‌کنیم تا این نهاد را در زمینه رفع مشکل مسکن مددجویان و ایجاد سرپناهی امن برای آنان یاری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: