« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۸۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده:
جلسه هم اندیشی مدیران هنرمند بسیجی شهرستان لنده با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ سرگرد مختاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده در جلسه هم اندیشی مدیران هنرمند بسیجی در شهر و روستا که عصر دیروز برگزارشد ، هنر را بهترین ابزار برای بیان دردها و هنجارها و ارزشهای اجتماعی همچنین گسترش فرهنگ برشمرد و دلیل آنرا لطافت و شیوه های زیبای ارائه شدنش و مقبولیت عمومی دانست.



فرمانده سپاه شهرستان لنده گفت: اهمیت کارهای فرهنگی و هنری انقدر والاست که امام راحل و امام خامنه ای بارها توجه ویژه به این مهم را گوشزد کردند و حتی بسیج همه امکانات را برای کارهای فرهنگی و هنری فراخواندند.

سرگرد مختاری، بسیج هنرمندان را کمک کار نهادها و متولیان فرهنگ و هنر دانست که از امکانات موجود برای مقابله با تهاجم فرهنگی و غرب زدگی جلوگیری شود و اصالت‌و فرهنگ ناب ایران اسلامی به نسلهای آینده انتقال پیدا کند .

وی افزود :بسیج هنرمندان به عنوان تشکلی کاملا فرهنگی و هنری و وابسته به سپاه برای رسیدن به این مهم با شناخت و معرفی هنرمندان گمنام و صاحب سبک و برگزاری کلاسهای آموزشی برای تمامی هنرمندان و هنردوستان میزبان همه مشتاقان هست.

سپاه و بسبج در مسائل فرهنگی و هنری پرفروغ ظاهر شدند

احمدعلی کریمی زاده مسئول بسیج هنرمندان شهرستان لنده گفت :خوشبختانه سپاه و بسبج ،در مسائل فرهنگی و هنری بسیار پرفروغ ظاهر شده و درمقوله هنر و مسائل فرهنگی از متولیان فرهنگی پا را فراتر نهاده است.

کریمی زاده از برگزاری کلاسهای آموزشی در روستاها و شهر خبر داد و برگزاری کارگاه بازیگری در سه روستای ایدنک سرآسیاب و چهارراه خبر داد و افزود : بی شک روستائیان هنرمندانی دارند که اگر شناخته شوند می توانند هم برای اقتصاد خانواده شان و هم با ساماندهی شدن در حفظ ارزشهای اجتماعی مشارکت خواهند کرد .

مسئول بسیج هنرمندان لنده گفت :کانون بسیج هنرمندان آماده برگزاری تمامی کلاسهای فرهنگی هنری در سطح عالی تگگت۹‌‌.

اعطای تسهیلات وام خود اشتغالی از طرف طرح پایلوت برای صنایع دستی و تجسمی و همینطور مسایل فرهنگی و هنری با طرح توجیهی مناسب وعده ای بود که به هنرمندان داده شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
با سلام حضور مدیر محترم این پایگاه خبری با عرض پوزش فراوان از مخاطبان ...بخشید ابتدا به ساکن می نویسم عجب هنرمندانی..امیدوارم معیاری برای شناخت هنرمندان در نظر گرفته شود...حداقل در این جمع خیلی محدود که به نام شهرستان معرفی شدند حتی به تعداد انگشتان یک دست هنرمنددیده نمی شود...وقتی نام تخصصی برای گروهی در نظر گرفته میشود اخلاق حکم میکند که افراد آن گروه شایستگی های لازم را داشته باشند ...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: