« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
26 مرداد :
بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است.
پايگاه خبري آواي رودکوف:با ورود آزادگان عزیز به وطن خود در 26 مرداد 1369، برگی دیگر از تقویم انقلاب اسلامی ایران  ورق خورد و یوم اللّه دیگری متولّد شد.

26 مرداد  روز بازگشایی قفس ها بود، روز شادمانی ملت ، روز شادباش و تبریک، روز وصل و دیدار. در یوم الله 26 مرداد آغوش وطن گشوده شده بود و فوج فوج ، مردانگی در آن جای می گرفت به راستی کدامین ساعت می تواند شکوه آن لحظات را در خود بگنجاند و کدامین تقویم می تواند شوق آن لحظه دیدار را در خود ثبت کند.

26 مرداد  یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‏ اى است که پس از تحمل سال‏ها  دورى و شکنجه و اسارت ؛ به وطن بازگشتند و به انتظار میلیون‏ها خانواده ایرانى پایان داده و  وعده الهى تحقق یافت: «و بشر الصابرین»

با کمال افتخار ، سالروز ورود این سرمایه های عظیم انقلاب  و یادگاران شهیدان و امام شهیدان را که با گام نهادن در خاک میهن اسلامی ، چشمان منتظر و قلب های عاشق را غرق در شادی نمودند گرامی می داریم بر دستان آنها بوسه می زنیم  و سلامتی ، موفقیت و توفیق روزافزون این گرانمایگان را از پروردگار عالمین آرزومندیم.  یاسوج
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: