« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۵۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۳
نهضت اسفالت در شهر لنده
شهردار لنده گفت :در این فاز از نهضت آسفالت بیش از ۷کیلومتر معابر تحت پوشش آسفالت قرارخواهد گرفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛امروز نیز نهضت آسفالت درخیابان شهید چمران شهرلنده ادامه داشت .حضور شهردار و تنی چند از اعضاء شورا در هنگام آسفالته کردن خیابانهاو نظارت لحظه ای و همچنین کارشناسی و آزمایش بر روی قیر و کیفیت آسفالت از عزم راسخ شورای شهر و شهردار برای تحویل دادن آسفالتی مطلوب خبر می دهد.


مختار مشهدی زاده شهردار لنده از کیفیت کار پیمانکار اظهار خرسندی کرد و از کمبوداعتبارات در حوزه شهرداری گفت و افزود : در صورت تامین اعتبار در بخش آسفالت معابر، شهرک ها را بیش از پیش تحت پوشش قرار خواهند داد.

مشهدی زاده گفت :در این فاز از نهضت آسفالت بیش از ۷کیلومتر معابر تحت پوشش آسفالت قرارخواهد گرفت. شهردار لنده از حفاریهای پیاپی برخی ادارات خدمات رسان اظهار ناراحتی کرد که در یک مسیر گاها چندین بار آسفالت را تخریب و مشکلاتی ایجاد کردند و از ایشان خواست شبکه های معیوب را تعویض تا بلافاصله اسفالت شود که در رفت و آمد مردم خلل ایجاد نشود.


شهردار لنده از  حضور مردم در هنگام کار و همکاری ،پذیرایی و قدرشناس بودن آنان از خادمین خود را توانی مضاعف برای خدمت رسانی بیش از پیش خود و همکارانش برشمرد .

گزارش /احمدعلی کریمی زاده لنده
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
شیروان آسودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
0
0
درود بر شهردار محترم .مدیر واقعی شما هستی با این اولویت بندی خوب. امید است در راستای خدمات هرچه بهتر به شهروندان شاهد خدمات ارزنده تری از آن مجموعه بوده و باشیم. موفقیت در اجرای برنامه های اجرایی آن شهرداری و شورای شهر لنده را از ایزد منان مسئلت دارم .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: