« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
در چهارمین اجلاس استانی نماز کهگیلویه و بویراحمد:
در اجلاس استانی نماز استان کهگیلویه و بویراحمد، از کمیته امداد استان به خاطر کسب رتبه اول در ترویج فرهنگ اقامه نماز تجلیل شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، اجلاس استانی نماز با موضوع شیوه‌های دعوت به نماز با حضور معاون ستاد اقامه نماز کشور، نماینده ولی‌فقیه در استان و دیگر مسئولان استانی در دانشگاه یاسوج برگزار و از دستگاه‌های برتر در زمینه ترویج و اقامه نماز تجلیل شد.


مصیب حیدری رئیس روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری این مراسم با اشاره به اینکه ستاد اقامه نماز استان با تشکیل هیئت‌های ارزیابی و داوری، نسبت به ارزیابی فعالیت‌های تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در امر اقامه نماز اقدام کرده است، افزود: بر اساس ارزیابی به‌عمل‌آمده، کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در جهت تحقق توافقنامه و تکالیف و مأموریت‌های عمومی و اختصاصی مربوط به نماز در سطوح مختلف سازمانی رتبه اول را کسب کرد و شایسته تقدیر ویژه شد.

وی بابیان اینکه توفیق خدمتگزاری به نماز، بالاترین هدیه الهی است، گفت: مهم‌ترین نتیجه و دستاورد نماز خدمت به مردم و بخصوص نیازمندان جامعه است.

حیدری با تأکید بر اینکه افزایش سطح آگاهی‌های دینی و ترویج آموزه‌های دینی به‌ویژه نماز در سطح جامعه تأثیر مهمی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد، افزود: نماز نقش مهمی در ایجاد امنیت روانی در جامعه دارد و یکی از دستاوردها و مزیت‌های اقامه نماز احیای دین الهی و اشاعه خیروبرکت در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی امدادگران این نهاد با تأسی از رفتار ائمه اطهار و پیشگامی در امر اقامه نماز همه تلاش خود را درراه ارائه خدمات شایسته‌تر به نیازمندان تحت حمایت به کار خواهند گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: