« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۹۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
با حضوز اعضای شورای فرهنگ عمومی؛
جلسه ستاد بزرگداشت 9 دی شهرستان لنده امروز پنج شنبه با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛  پیش از ظهر امروز با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان جلسه هماهنگی مراسم 9دی (روز بصیرت) در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی لنده برگزار شد.


در این نشست حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه لنده طی سخنانی با بیان اینکه :حضور مردم در صحنه، همه فتنه‌ها را خنثی خواهد کرد اظهار داشت: افرادی در داخل به پشتوانه خارجی ها و فتنه گران،کشور را متشنج کردند و برخی خواص هم به این دامن زدند، اینها در ابتدا به بهانه اعتراض به رای و نتیجه انتخابات به خیابان آمدند اما بعد مشخص شد که قصد اینها ضربه زدن به ولایت و انقلاب بود و اصل نظام  را هدف قرار داده بودند.



حجت الاسلام الهی نیا رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز با اعلام برنامه های مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی گفت: باید امسال نیز همانند سالهای گذشته با برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت ۹ دی اهداف پشت پرده فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی آن را برای مردم بخصوص جوانان تبیین کنیم و حماسه نه دی با حضور خود جوش مردم و نقش پررنگ هیئت های مذهبی شکل گرفت که امسال هم بایستی شاهد این حضور انسجام یافته هیئات باشیم.


سرگرد مختاری فرمانده سپاه ناحیه لنده نیز در این نشت اظهار داشت:9دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، هر آنچه در تقویم جمهوری اسلامی ایران بعنوان یک روز ملی و ولایتمداری ثبت شد یعنی مال مردم است و ربطی به هیچ جناح و جریانی ندارد.




اسماعیل زارعی دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده نیز در این جلسه گفت:9دی متعلق به همه احاد جامعه می باشد و از همه دستگاهها و ادارات خواسته   می شود که همکاری و هماهنگی لازم را جهت بزرگداشت این روز حماسی داشته باشند .



در این نشست اعضای شرکت کننده در جلسه درباره موضوعاتی چون محل برگزاری مراسم ،ساعت برگزاری و فضا سازی شهرستان تصمیماتی گرفته شد و مقرر گردید مراسم گرامیداشت 9 دی روز یکشنبه ساعت 10 صبح در مصلی نماز جمعه برگزار شود.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
0
0
سلام ؛مسولین خدمتگزارشهرستان درجلسه ۹دی حضورنیافتند احتمالا دنبال کارهای مهمی هستند؛یااحتمالا این روزملی راقبول ندارند؛کجایی سرگردمحمدی؟حیف شد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: