« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
عملیات گازرسانی به ۱0۸ روستا در بخش های دیشموک و قلعه رئیسی در حال انجام است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، رحمان خادم با اعلام این خبر:عملیات گازرسانی به پروژه قلعه رئیسی و دیشموک و روستاهای تابعه پس از انجام کارهای عملیاتی و گذر از کوهها و رودخانه‌ها و به شهرها و روستاها رسیده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: تا کنون دو شهر قلعه رئیسی و دیشموک و نزدیک به 80 روستا گازرسانی شده و عملیات گازرسانی به روستاهای باقی مانده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در اجرای این پروژه تا کنون بیش از 158 کیلومتر لوله پلی اتیلن و 74 کیلومتر لوله فلزی اجرا شده، گفت: الان در مراحل پایانی پروژه هستیم و همزمان 6 پیمانکار در حال اجرای علمک گذاری در حوزه‌های مختلف این پروژه هستند.

خادم با بیان اینکه کارهای پایانی طبق برنامه زمانبندی که از قبل تعیین شده در حال اجراست تا عملیات گازرسانی به 108 روستا در این حوزه انجام شود، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده بیش از 2 هزار علمک در این حوزه نصب شود.

وی ادامه داد: همزمان با علمک گذاری کار گازرسانی به سایر روستاهایی که عملیات شبکه گذاری آنها اجرا نشده در حال انجام است.

خادم با بیان اینکه این پروژه سه فاز است، گفت: فاز اول و دوم که به طول 16 کیلومتر بوده به پایان رسیده و الان در حال اجرای فاز سوم این پروژه با اعتبار 40 میلیارد تومان هستیم.

وی با بیان اینکه 70 درصد کل پروژه انجام شده، افزود: 30 درصد باقی مانده که گازرسانی به روستاهای باقی مانده است در حال انجام است و تا پایان امسال کل این پروژه تعین تکلیف می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: