« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
کرامت سلیمی
ترامپ به دنبال افشای یک سری حقایق است و به همین دلیل رسانه ها و نهادهای امنیتی امریکا و در راس انها شرکت گوگل با ترامپ در افتاده اند و حتی ممکن است ترامپ را برکنار و حتی ترور نمایند!

پایگاه خبری آوای رودکوف    avayerodkof.ir
کرامت سلیمی:ترامپ به دنبال افشای یک سری حقایق است و به همین دلیل رسانه ها و نهادهای امنیتی امریکا و در راس انها شرکت گوگل با ترامپ در افتاده اند و حتی ممکن است ترامپ را برکنار و حتی ترور نمایند.

شاید در اینده ای نزدیک ترامپ به دروغ بودن سلاح اتمی نیز اعتراف نماید و فصل جدیدی در روابط بین الملل اغاز شود.

ترامپ پایگاه نظامی امریکا در اینجرلیک ترکیه را تعطیل و همچنین فلسفه وجود سازمان ناتو را هم زیر سوال برد و در صدد تعطیلی تشکیلات این سازمان می باشد.

در صورتی که پیمان ناتو برای مقابله با تهدیدات به اصطلاح اتمی شوروی بوجود امد و پایگاه مریکایی اینجرلیک نیز یکی از مثلا” پایگاههای استراتژیک امریکا بود.

جالب اینکه قرار است روسیه سامانه موشکی S-400 را که یکی از پیشرفته ترین سیستمهای ضدهوایی روسیه است در اختیار کشور ترکیه و همینطور متحدان ترکیه مثل عربستان سعودی قرار دهد. این موضوع جای سوالات زیادی دارد.

ترکیه عضو استراتژیک پیمان ناتو می باشد و قاعدتا” باید پیشرفته ترین سیستم ضدهوایی سازمان ناتو در این کشور مستقر باشد و نیازی نباشد که سیستم ضدهوایی رقیب ناتو یعنی روسیه به این کشور داده شود. ضمن اینکه غربیها سیستمهای ضد موشکی خود را نسبت به سیستمهای روسی بسیار پیشرفته تر می دانند و مدعی هستند که همیشه چند قدم از روسها جلو تر می باشند.
 
همچنین دولت امریکا به دولتهای اکراین و بلاروس نیز کمک تسلیحاتی نمود و چنین موضوعاتی نشان می دهد که قضایا ان چیزی نست که در ظاهر به جهانیان نشان می دهند و دولتهای جهانی روابط پنهان و دور از چشم ملتها دارند.

همچنین ترامپ رییس جمهور امریکا اعتراف کرد که قضیه ۱۱ سپتامبر تحریف شده است و واقعیت چیز دیگریست و انفجار برج های دوقلو به خاطر برخورد هواپیما نبوده است!
 
 
 
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان"آوای رودکوف" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان آوای رودکوف می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: