« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶
اجتماعی
بر اساس آمارهای پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال در 9ماهه اول امسال یک میلیون و ۴۶ هزار و ۹۹ ولادت در کشور به ثبت رسیده که کهگیلویه و بویراحمد یکی از استانهایی است که کمترین میزان آمار تولد و وفات را در میان استانهای مختلف به خود اختصاص داده است.
به گزارش پایگاه  خبری آوای رودکوف؛بر اساس آمارهای پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال در ۹ ماهه اول امسال، یک میلیون و ۴۶ هزار و ۹۹ نوزاد متولد شده‌اند که از این میان استان‌های تهران با ۱۳۷ هزار و ۷۰۷ مورد و خراسان رضوی با ۱۰۱ هزار و ۵۳۱ مورد و همچنین خوزستان با ۸۴ هزار و ۱۸۶ مورد دارای بیشترین ولادت‌ها بوده‌اند.

همچنین استان‌های ایلام با ۷۶۳۷ مورد، کهگیلویه و بویراحمد با ۱۰ هزار و ۹۹۰ مورد و خراسان شمالی نیز با ۱۲ هزار و ۳۵۹ مورد به ترتیب دارای کمترین ولادت‌ها بوده‌اند.

بر اساس قانون ثبت احوال، مهلت اعلام‌کنندگان برای ولادت عضو ادارات ثبت احوال، ۱۵ روز از رخداد ولادت است که این مهلت برای اعلام‌کنندگان وفات ۱۰ روز است.

همچنین بر اساس آمارهای پایگاه اطلاعات جمعیت ثبت احوال، در ۹ ماهه امسال ۲۷۶ هزار و ۷۸۷ وفات در کشور رخ داده ه استان‌های تهران با ۴۲ هزار و ۲۷۸ واقعه و خراسان رضوی با ۲۲ هزار و ۵۶۹ واقعه و همچنین اصفهان با ۱۷ هزار و ۶۰۰ واقعه به ترتیب دارای بیشترین آمار فوتی‌ها در کشور بوده‌اند.

استان‌های ایلام با ۱۸۳۶ مورد، کهگیلویه و بویراحمد با ۲۰۱۹ مورد و سمنان با ۲۴۶۸ مورد، استان‌هایی بودند که کمترین آمار وفات را داشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: