« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 40 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از شهرستان بهمئی برای اولین بار به کربلای معلی اعزام شدند.
به گزارش پایگاه  خبری آوای رودکوف، قباد مبشری بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان است، گفت: در همین زمینه برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی به‌منظور ارتقاء سطح فکری و فرهنگی مددجویان یکی از برنامه‌های کمیته امداد برای جامعه هدف خود است.


وی با اشاره به اعزام 40 مادر و دختر تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به عتبات عالیات افزود: این زائران از شهرستان بهمئی و برای اولین بار و به مدت یک هفته به کربلای معلی و زیارت عتبات عالیات اعزام شدند.

مبشری با یادآوری اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 2010 مددجوی تحت حمایت این نهاد بااعتبار یک میلیارد و 244 میلیون تومان در سال جاری به اردوهای زیارتی مشهد مقدس، عتبات عالیات و اردوهای آموزشی و سیاحتی اعزام شدند، تصریح کرد: هدف از برگزاری این اردوها ایجاد نشاط روحی و روانی در مددجویان، تقویت باورهای دینی و اعتقادی، ایجاد روحیه خودباوری و آشنایی مددجویان با مسائل فقهی و اعتقادی است.

وی بابیان اینکه امدادگران کمیته امداد تلاش می‌کنند تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی برای مددجویان زمینه رشد و تعالی خانواده‌های نیازمند را در تمامی عرصه‌ها فراهم کنند، افزود: از بین مددجویان اعزام‌شده به اردوهای زیارتی این نهاد 1689 نفر -1249 نفر زن و 440 نفر مرد -زیارت اولی هستند.

 مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از مددجویان اعزام‌شده به اردوهای این نهاد، 1322 مددجو از مناطق محروم و 688 نفر از مناطق عادی اعزام‌شده‌اند، گفت: برحسب شهر و روستا نیز 1397 نفر از مددجویان مناطق روستایی و 713 نفر نیز از مناطق شهری شرکت‌کنندگان اردوهای این نهاد بوده‌اند.

وی بابیان اینکه مددجویانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند شناسایی‌شده و با حمایت کمیته امداد و کمک خیران زمینه سفر آن‌ها به اردوهای زیارتی در قالب طرح شوق زیارت فراهم می‌شود، تأکید کرد: خیران نیکوکار برای مشارکت در طرح شوق زیارت علاوه بر مراجعه حضوری در دفاتر کمیته امداد می‌توانند با واردکردن کد #۲*۵*۰۷۴۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه خود در این امر خیر شریک شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: