« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمک‌های مردمی به نیازمندان و ایتام تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 57 درصد رشد داشته است.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با حوزه مشارکت‌های مردمی بابیان اینکه این نهاد به‌منظور توسعه مشارکت‌های مردمی و جلب اعتماد عمومی طرح‌های مختلفی اجرا می‌کند، گفت: صندوق‌های صدقات، جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها، اکرام ایتام، اطعام نیازمندان، زکات، جمع‌آوری نذورات مردمی، احسان دانش‌آموزی، برکت و مفتاح الجنه از مهم‌ترین طرح‌های این نهاد برای کمک به نیازمندان است.

وی اعتمادسازی را مهم‌ترین راهکار در افزایش مشارکت‌های مردمی اعلام و بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار استان در 9ماهه سال جاری 24 میلیارد و 460 میلیون تومان در قالب صدقات، زکات و سایر کمک‌های مردمی به نیازمندان این نهاد کمک کرده‌اند که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته 57 درصد افزایش‌یافته است.

مبشری گفت: ما باید به این باور برسیم که واسطه خیر هستیم و می‌خواهیم صادقانه و خالصانه فرهنگ احسان و نیکوکار و انجام کار خیر را در جامعه گسترش دهیم.

وی با اشاره به فرارسیدن دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: باید خدمات چهل‌ساله انقلاب و به‌خصوص کمیته امداد برای نیازمندان را به‌درستی برای جامعه بیان کرده و بااطلاع رسانی درست موجب آگاه‌سازی مردم شویم.

مبشری بابیان اینکه هدف اصلی ما توجه به محرومان و نیازمندان است، افزود: باید تلاش کنیم تا نیکوکاران و خیران را بیشتر در امورات خیر شرکت دهیم و اگر نیت ما خیر باشد خداوند نفوذ حرف ما را زیاد می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار بابیان اینکه مهم‌ترین هدف این حوزه بهره‌مندی از ظرفیت خیران و نیکوکاران در امر کمک به نیازمندان است، گفت: دو میلیارد و ۱67 میلیون تومان از کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده در سال جاری از درآمد زکات است که این مبلغ برای رفع نیازهای مددجویان شامل جهیزیه نوعروسان، هزینه‌های فرهنگی، درمانی، عمرانی و سایر خدمات جامعه هدف کمیته امداد هزینه می‌شود.

علی حسن مظاهری وی به جمع‌آوری چهار میلیارد و 715 میلیون تومان از طرح اکرام ایتام در ۹ ماهه سال جاری اشاره کرد و گفت: مابقی کمک‌های مردمی نیز از صدقات و سایر طرح‌های کمیته امداد جمع‌آوری‌شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد یادآور شد: مردم نوع‌دوست و خیران نیکوکار می‌توانند جهت کمک به مددجویان این نهاد به دفاتر کمیته امداد مراجعه، واریز کمک‌های نقدی به شماره‌حساب ۰۱۱۱۵۸۵۳۵۲۰۰۱ بانک ملی و یا با سامانه پیامکی #۰۷۴ * ۸۸۷۷* به‌عنوان یکی از روش‌های نوین در پرداخت کمک‌های مردمی برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل کمک‌های خود را پرداخت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: