« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
کهگیلویه و بویراحمد؛
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمدگفت: بازرسی و نظارت از کمپ های ترک اعتیاد در استان بیشتر می شود و عملکردها مورد ارزیابی قرار می گیرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،سیدمحمد کاظم نظری در کارگروه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استان، گفت: بازرسی و نظارت از کمپ های ترک اعتیاد در استان بیشتر می شود و عملکردها مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه، بهبود یافتگی افراد در این کمپ ها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، افزود: در این کمپ ها باید فعالیت های آموزشی و فرهنگ سازی بیشتری در رابطه با پیشگیری و درمان به عمل آورده شود.

نظری با اشاره به اینکه، کمپ‌های ترک اعتیاد باید بیشترین اثر را در بهبود معتادان داشته باشند، ابراز داشت: این کمپ ها در قطع مصرف و ترک فیزیکی اعتیاد نقش موثری می توانند داشته باشند و باید در این خصوص فعالیت های سازماندهی شده و اثر گذارتری ایفا کنند.

وی بیان کرد: این کمپ ها اگر دارای شرایط استاندارد لازم بهداشتی، فیزیکی و برخوردار از نیروهای توانمند باشند نقش سازنده ای در بهبود کامل رها یافتگان از اعتیاد و مواد مخدر خواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری تاکید کرد: باید فعالیت های کمپ ها به گونه ای باشد که عموم مردم و مسئولان، کمپ‌های ترک اعتیاد را عامل موثری در روند درمانی برای بیماری اعتیاد بدانند.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان هم نسبت به هوشیاری مردم به روانگردان ها و مواد مخدر صنعتی جدید تاکید کرد.

سیدناصر رضایی افزود: روانگردان ها و مواد مخدر صنعتی جدید ازخطرناکترین و هولناک‌ ترین مخدرها هستند که در برخی موارد به صورت روانگردان های طبیعی عرضه می شوند.
وی تاکید کرد: مردم باید از آثار بسیار خطرناک آن این مواد آگاه شوند هرچند که اعتیاد به این نوع مواد ها درمان برای آنها شناخته نشده است.

رضایی تصریح کرد: بازرسی ها و نظارت ها بر کمپ های ترک اعتیاد در استان بیشتر می شود و گزارش کار این بازدیدها و نظارت ها در کمیسیون مبارزه و پیسگیر و مقابله با مواد مخدر استان ارائه می شود.

وی از اجرای سریع به موقع و سازنده احکام دستگاه قضائیه در حوزه مواد مخدر در استان تقدیر کرد و گفت: استان در این رابطه رتبه اول کشور است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: