« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۵۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،  نشست ارتباط مستقیم جمعی از مردم شهرستان دهدشت با سردار انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در این شهر برگزار شد؛ در این دیدار چهره به چهره جمع بسیاری از کسبه، بازاریان و مردم با طرح مشکلات اجتماعی خود درخواست‌هایی ارائه کردند و در پایان پس از بررسی، دستورات لازم برای حل مشکلات آنان صادر شد.


سردار انصاری در این نشست  اظهار داشت: جلسات ارتباط مستقیم مردم با مسئولان فرماندهی انتظامی استان  به‌صورت روتین در روزهای دوشنبه هر هفته در استان برگزار می‌شود.


وی افزود: این نشست با هدف ایجاد بستر ارتباط مستقیم مردم با فرماندهان انتظامی استان به‌صورت حضوری در حوزه خدمات‌رسانی بازرسی، پلیس راهور، معاونت نیروی انسانی، گزینش و استخدامی و همچنین وظیفه عمومی برگزار شد.


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف برگزاری این نشست «اخذ گزارشات، انتقادی و یا تقدیر از پلیس و نظارت مستقیم مردم بر پلیس است»، تصریح کرد: علاوه بر برگزاری هفتگی این نشست، مردم می‌توانند با مراجعه حضوری به مرکز 197 و یا تماس تلفنی با 197 پیگیر مطالبات و درخواست‌های خود باشند.


سردار انصاری با ذکر اینکه تسریع در رفع مشکلات مردم از جمله دستاوردهای این نشست است، خاطرنشان کرد: امید است بتوان مراتب رضایت‌مند و اعتماد مردمی به نیروی انتظامی در تمامی زمینه‌ها را بیش از پیش ارتقاء بخشید.


وی با بیان اینکه : پرسنل نیروی انتظامی باید فاصله خود را مردم کمتر نمایند گفت:مردم نباید فقط سیمای ما را در رسانه ها ببینند بلکه باید بین مردم باشیم حرف آنها را گوش دهیم حتی اگر به صورت ما سیلی هم بزنند.


سردار مهدی انصاری اظهار داشت: عاملان تیراندازی به رئیس دادگستری کل  استان با تلاش ماموران انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) و حمایت قاطع دستگاه قضایی شناسایی و دستگیر شدند.


فرماندهی انتظامی استان از پرسنل انتظامی خواست تا هم قاطع و هم با مردم مهربان باشند و نباید به همه ی ارباب رجوع بعنوان متهم نگاه شود.


ایشان از ماموران پلیس راه و راهور درخواست نمودند تا جایی که ممکن است مردم را کم جریمه کنید.


سردار انصاری از راه اندازی پاسگاه انتظامی در چند منطقه استان از جمله راک ؛سراسیاب بهمئی و موگرمون لنده نیز خبر داد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ایل یوسفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
0
0
سرآسیاب یوسفی
سرآسیاب بهمئی دچه بی امبلا اطلاعات نداری ننویس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: