« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان:
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از برگزاری پویش سیل مهربانی همکلاسی‌ها همزمان با سراتاسر کشور در این استان، خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، محسن مومنی با اشاره به سیل اخیر که تحت تأثیر بارشها تألم خاطر ایران اسلامی را در پی داشت، اظهار کرد: ین پویش ملی با همیاری شورای هماهنگی تشکل‎های دانش‎آموزی و با حضور پرشور دانش‎آموزان و اعضای کانون‎های دانش‌آموزی در مدارس این استان برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان، بیان کرد: این برنامه در شهرستان اردستان، حضور فرماندار، امام جمعه و دیگر مسئولان شهرستان اردستان را در دبستان دخترانه مصطفوی در بر داشت، بطوریکه مسئولین نیز در کنار دانش‎آموزان هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به نفع دانش‎آموزان سیل‎زده اهدا کردند.

او، در تشریح برگزاری این مراسم در شهرستان خمینی‌شهر، تصریح کرد: در شهرستان خمینی‌شهر نیز اقلام اهدایی توسط غنچه‎های هلال احمر مهد کودک شایان و کانون دانش‎آموزی دانشگاه صنعتی به جمعیت هلال احمر شهرستان خمینی‎شهر تحویل و در برای اعزامبه مناطق سیل‎زده و کمک به سیل‎زدگان بارگیری شد.

این مقام مسئول در استان اصفهان، یادآور شد: در ساعت 14:15 روز جمعه بر اثر بی احتیاطی مرد 29 ساله ای در ارتفاعات چشمه لاوی (لادر) خمینی‌شهر، دچار حادثه شد .

او، تصریح کرد : بلافاصله نجاتگران پایگاه امدادی چشمه لادر و عوامل آتشنشانی شهرستان به محل حادثه اعزام و فرد مذکور نجات یافته و به پایین انتقال داده شد .

مومنی، خاطرنشان ساخت : در این عملیات مصدوم پس از انجام اقدامات سرپایی به مرکز درمانی منتقل گردید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان، در ادامه به برگزاری دوره بازآموزی ویژه نجاتگران پایگاه چشمه لادر شهرستان خمینی‌شهر اشاره کرد و گفت: این دوره بازآموزی به همت واحد آموزش امداد جمعیت هلال احمر شهرستان خمینی شهر ویژه نجاتگران پایگاه چشمه لادر برگزار شد.

این مقام مسئول، تصریح کرد : در این دوره بازآموزی شرکت کنندگان با مباحثی چون کار با تجهیزات آمبولانس ، پانسمان ، بانداژ و تروما آشنا خواهند شدند.

او، خاطر نشان کرد: دوره بازآموزی ویژه نجاتگران به مدت دو روز از تاریخ 3 لغایت 4 اردیبهشت ماه به مربیگری یکی از کارشناسان فوریتهای پژشکی دارای مدرک بین المللی برگزار شد.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: