« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
در سال جاری محقق شد؛
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان این نهاد و اقشار آسیب پذیر در سال جاری اختصاص یافت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،محمد نظری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد  گفت: این نهاد به منظور رفع مشکلات معیشتی مددجویان تحت حمایت خود نسبت به پرداخت تسهیلات کارگشایی قرض الحسنه به مددجویان اقدام می‌کند.


وی با اشاره به اينکه توانمندسازي و خودکفايي مددجويان يکي از رويکردهاي کميته امداد است، افزود: در این زمینه اقدامات بسياري انجام شده که پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی یکی از  برنامه های کمیته امداد در زمینه رفع مشکلات مددجویان و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است.

نظری اظهار کرد: چهار میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان خسارت دیده از سیل، مددجویان نیازمند این نهاد و اقشار آسیب پذیر در سال جاری اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: 18 میلیارد و 361 میلیون تومان تسهیلات کارگشایی در سال گذشته به مددجویان اختصاص یافت که این مبلغ برای رفع مشکلات 5066 مددجو و متقاضی نیازمند پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تصریح کرد: وامهای قرض الحسنه کارگشایی جهت رفع احتیاجات ضروری اشخاص از قبیل هزینه های درمان، ازدواج، تعمیر و تامین مسکن، بدهکاری های مالی و کمک هزینه های تحصیل با در نظر گرفتن شرایط و توانایی مددجویان به آنها پرداخت می شود.

نظری با اشاره به اینکه به صورت مستمر نیازهای خانواده‌های تحت حمایت  مورد بررسی قرار گرفته و بر همین اساس خدمات حمایتی به آنها ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی موجب توانمندی اقتصادی خانواده‌های مددجو و خروج تدریجی آنها از چرخه حمایت می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: