« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۵۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
از منابع اعتباری صندوق امداد ولایت محقق شد؛
مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 1015 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی و خودکفایی از محل اعتبارات این صندوق در سه‌ماهه نخست سال جاری به مددجویان پرداخت‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، علی نادری، مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بهره‌گیری و فرهنگ‌سازی جـهت توسعه مقوله قرض‌الحسنه طی سال‌های گذشته و استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران در زمینه دستگیری از نیازمندان همواره موردتوجه جدی کمیته امداد بوده است، گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت باهدف گسـترش فرهنگ یاری‌رساندن به نیازمندان جامعه و در نگاهی وسیع‌تر گره‌گشایی از نیازمندی‌های مردم محروم جامعه، راه‌اندازی شد.

وی بابیان اینکه از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری 1015 مورد تسهیلات کارگشایی و خودکفایی پرداخت‌شده است، گفت: تسهیلات پرداخت‌شده در این خصوص پنج میلیارد و 146 میلیون و 500 هزار تومان است.

نادری با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان تحـت حـمایت برای مصـارفی چـون پرداخت هزینه‌های درمـانی، تحـصیلی و معـیشتی سبب حفظ عزت‌نفس و افزایش امنیت روانی آنان شـده است، تصریح کرد: از محل اعتبارات این صندوق در سال جاری 946مورد تسهیلات کارگشایی بااعتبار چهار میلیارد و 194 میلیون و 500 هزار تومان به مددجویان پرداخت‌شده است.
وی به پرداخت 952 میلیون تومان تسهیلات در بخش اشتغال و خودکفایی اشاره و بیان کرد: این تسهیلات به 69 نفر از مددجویان اعطاء شد.

نادری بابیان اشاره به اینکه کمک‌های مردمی و سرمایه‌گذاری خیران در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در رفع فقر و محرومیت از استان و یاری نیازمندان بسیار تأثیرگذار است، گفت: از دستگاه‌های مختلف و مردم خیر هم استانی دعوت می‌کنیم تا با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در این صندوق یاری گر نیازمندان این نهاد باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: