« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران:
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، گفت: 400 میلیارد تومان پول بیت المال در ماجرای ذرت های آلوده هدر رفت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، نیره‌السادات پیروز بخت، درباره سرنوشت ذرت‌های آلوده، اظهار کرد: این موضوع از طرف مراجع مختلف مطرح شد و رئیس جمهور دستور به امحا و یا ارجاع آن دادند.

او، افزود: در حال حاضر بررسی‌هایی در حال انجام است که این ذرت‌ها چگونه امحا شوند.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه چند شرکت دانش بنیان در حال بررسی پیشنهاداتی در مورد سم زدایی و رفع آلودگی این ذرت‌ها بدون آسیب به محیط زیست هستند، تصریح کرد: این موضوع در پژوهشگاه سازمان ملی استاندارد در حال پیگیری و بررسی است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه کل موضوع هنوز طبق روال قبل پابرجاست،گفت: قرار نیست که این ذرت‌ها وارد کشور و مورد استفاده قرار گیرد و قرار است که ذرت‌ها مرجوع و یا امحا شود.

پیروز بخت در پاسخ به سوالی در مورد آبسوز کردن خودروها، گفت: سازمان ملی استاندراد اعلام کرد که این موضوع تاییدیه استاندارد ندارد و به عنوان یک کار جدید و پژوهشی در کشور مطرح شده است.

او، افزود: آبسوز کردن خودروها نیازمند به یک فرآیند پژوهشی و دریافت استانداردها و تاییدیه‌های لازم است و در این مورد هیچگونه استانداردی و تاییدیه صادر نشده است.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، خاطر نشان کرد: سازمان ملی استاندارد خودروها را بر مبنای استاندارد روز اروپا تأییدیه می‌دهد و خودروی آب‌سوز در حال حاضر در کشورهای اروپایی هم نیست.
مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: