« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱
ایده جالب یک جوان به مردم و مسئولین شهرستان لنده برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا :
سید غفار فتحی:با توجه به آژیر قرمزهایی که درروز ها ، هفته ها و ماه های آتی فرکانس بالاتری به خود می گیرند می طلبد پویش در خانه بمانید با هشتک ما خرید های شما را انجام می دهیم چه از جانب مردم و چه مسئولین با حمایت های جدی روبه رو شود
پایگاه خبری آوای رودکوف-سید غفار فتحی: وقتی به اصل مدیریت بحران ها نگاهی می اندازیم چهار عامل آمادگی ، واکنش ، کاهش و بهبودی قابل دسته بندی می شود اما شاید مهم ترین عامل تاب آور و نوید بخش شکست  ویروس کرونا در این بحبوحه آشفته همراهی و همدلی مردم و مسئولین باشد.

تجربه این فرضیه را به اثبات رسانیده که همیشه هرگونه اقدام پیشگیرانه بدون مشارکت آحاد مردم امری مردود است اما براستی چرا حفاظت از اصل سلامتی در بین مردم شهرستان لنده با جدیت  پذیرش نمی شود؟

هرچند تاحدودی کمبود ملزومات بهداشتی حق را به جانب مردم صادر می کند اما آیا قرنطینه خانگی و خودداری از تجمعات و حضورطولانی در مراکز خرید و بازار مناسب ترین راه قطع کردن زنجیره انتقال و پیشگیری از ویروس کرونا نیست؟

با توجه به آژیر قرمزهایی که درروز ها ، هفته ها و ماه های آتی فرکانس بالاتری به خود می گیرند می طلبد پویش در خانه بمانید با هشتک ما خرید های شما را انجام می دهیم چه از جانب مردم و چه مسئولین با حمایت های جدی روبه رو شود با این  اختصار که گروهی از جوانان با رعایت اصول بهداشتی لوازم مورد نیاز مردم را تلفنی ودر شیفت های مختلف به صورت ۲۴ساعته خریداری و درب منازل به مردم تحویل دهند فلذا برای تحقق این مهم می بایست هم مردم بصورت خودجوش و هم مسئولین ادارات با ماشین های پلاک قرمز هماهنگ شده بسیج شوند تا گام بسیار محکمی در راستای کمک به قرنطینه خانگی برداشته شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: