« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰
دانش آموز معلول شهرستان لنده از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد در طی کمتر از 5 سال 9 پایه درسی  را با موفقیت و با معدل بالا گذراند.

 آوای دنا:دانش آموز محمد روا ساکن روستای کهناب که متولد بیست و ششم آبان ماه سال 77 می باشد و به دلیل معلولیت جسمی قادر به تحصیل درس نبوده در سن 11 سالگی با اصرار  و با پافشاری زیاد موفق شد با هزینه فردی خیر ،بصورت خصوصی از تاریخ یکم تیرماه سال 88 تحصیل را آغازو در سال 89 موفق به اخذ پایه پنج ابتدایی شود.

وی دوران راهنمایی را با همین شرایط جسمی طی نموده و هم اکنون با گذشت قریب به 5 سال تحصیل در پایه اول دبیرستان علامه طباطبایی لنده مشغول به تحصیل می باشد.

محمد روا اگر چه روی ویلچلر راه می رود اما معلولیت را هیچگاه محدودیت ندانسته و طی مدت تحصیل خود با رتبه و معدل بالایی قبول گردیده است .

معدل این دانش آموز نحبه در سال سوم راهنمایی نوزده و هفتاد و دو صدم و معدل نوبت اول امسال ایشان هیجده و 86 صدم بوده است.

حکمت الله امیری مدیر این آموزشگاه ،محمد ر ا منظم ترین دانش آموز مدرسه می داند و به آوای دنا گفته وی جزء اولین دانش اموزانی هست که همه روزه در مراسم آغازین شرکت می نماید.

محمود اسماعیلی معاونت پرورشی این آموزشگاه هم به آوای دنا گفته محمد روا در سال جاری در مسابقه حفظ قران شهرستان لنده رتبه اول را کسب نموده است.

علاوه بر این محمد دارای ذوق شعری می باشد و شهرهای زیبایی می سراید.

این دانش آموز معلول در گفتگو با آوای دنا از غلام محمد مونه زاده که زمینه کمکهای مالی را فراهم نموده و معلمین و مربیان خود و همچنین از پدر و مادرش که وی را در این زمینه یاری نمودند تقدیر و تشکر نموده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: