« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
حوادث
فرمانده انتظامی اهواز جزئیات تجمع جمعی از مردم بخش غیزانیه که در خصوص مشکلات تامین آب شرب انجام شد را توضیح داد.
پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی اهواز جزئیات تجمع جمعی از مردم بخش غیزانیه که در خصوص مشکلات تامین آب شرب انجام شد را توضیح داد.

سرهنگ محسن دالوند شامگاه شنبه اظهار کرد: تعدادی از مردم بخش غیزانیه صبح روز شنبه (سوم خردادماه) در اعتراض به بی‌توجهی مسئولان به تامین نشدن آب شرب‌شان، اقدام به بستن جاده "اهواز- رامهرمز- امیدیه" کردند که برای مدتی باعث اخلال در تردد مسیر ترانزیتی شد و پلیس برای جلوگیری از این کار وارد عمل شد.

وی افزود: پس از ورود ماموران پلیس برای بازگشایی جاده، تعدادی از تجمع‌کنندگان با سنگ و چوب به سوی ماموران حمله‌ور شدند و دو مامور پلیس را از ناحیه سر مجروح کردند.

دالوند گفت: پلیس با استفاده از سلاح ساچمه‌ای پلاستیکی ضد شورش، دو نفر از تجمع‌کنندگان را به صورت سطحی مجروح و بازداشت کرد که در حال حاضر هیچ مشکلی ندارند.

فرمانده انتظامی اهواز افزود: البته با گفت‌وگویی که با مردم داشتیم متقاعد شدند که با پلیس همراهی کنند و جاده را بازگشایی کردند و ضمن احترام به قاطبه مردم، با افرادی که نقض قانون کرده بودند هم برخورد قانونی شد.

وی تصریح کرد: البته حسب وظیفه اخلاقی، با تماسی که با فرماندار کلانشهر اهواز داشتم، تامین آب مردم به وسیله تانکر در دستور کار قرار گرفت.

دالوند با بیان اینکه بی‌توجهی مسئولان امر به مردم بخش غیزانیه در خصوص تامین آب شرب، باعث تجمع غیرقانونی اهالی این بخش شد، عنوان کرد: اعتراض مردم به تامین نشدن آب شرب‌شان یک مطالبه قانونی است اما باید در مجرای قانونی انجام شود.

وی افزود: اگر مسئولان امر به خواسته‌های مردم توجه کنند، هیچ گاه مشکلات اجتماعی به مسائل انتظامی تبدیل نخواهد شد و نمونه آن همین تامین آب شرب مردم بخش غیزانیه است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تجمعی وجود ندارد و مردم به منازل خود بازگشته و جاده نیز در کمترین زمان ممکن بازگشایی شد که به استقبال رانندگان محور منجر شد.

فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد: نیروی انتظامی یار و یاور مردم است و هیچ گاه خود را در مقابل آن‌ها قرار نمی‌دهد، اما افراد هم باید توجه کنند و قانون را زیر پا نگذارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: